Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- با رد شدن مایگا در تست پزشکی پرسپولیس، سرخپوشان دوباره به دنبال جذب مهاجم خارجی هستند.
به گزارش آریا، مهاجم تازه‌ای که به پرسپولیس نزدیک شده، علا عباس عراقی است. عباس 22 ساله، سهمیه زیر 23 سال محسوب می‌شود و لیست بزرگسالان پرسپولیس را پر نمی‌کند. با حضور او لیست خارجی‌های پرسپولیس هم پر نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل، مشخص نیست پرسپولیسی‌ها عباس را به عنوان جانشین مایگا می‌خواهند، یا قصد خرید 2 مهاجم خارجی همزمان را دارند. عباس به نسبت سنش، توانسته در سال‌های اخیر عملکرد موفقی داشته باشد و یکی از استعدادهای بزرگ فوتبال عراق است. او در تیم زیر 19 سال عراق، ستاره تیم محسوب می‌شد و همراه با تیمش در قهرمانی زیر 19 سال آسیا، شرکت کرد. آن‌ها در مرحله یک چهارم نهایی ضربات پنالتی به عربستان باختند. او سابقه بازی در تیم امید عراق را هم دارد و در جام ملت‌های آسیا 2019، همراه با تیم ملی عراق به قطر رفت. او بازی دوم عراق مقابل یمن، توانست اولین گل ملی را هم بزند.
درخشان‌ترین بخش کارنامه عباس، فصل پیش در الزورا بود. در لیگ عراق، عباس سومین گلزن برتر لیگ شد و در هر دو فصل اخیر، توانسته بیشتر از 20 گل بزند. در لیگ قهرمانان هم عباس فوق العاده عمل کرد. او با 6 گل در 6 بازی دور گروهی، نفر دوم گلزنان لیگ قهرمانان آسیاست. نگاهی به دیگر نفرات این لیست، دستاورد او را بهتر نشان می‌دهد. آقای گل لیگ قهرمانان در حال حاضر لئوناردوی برزیلی با 8 گل است و دو بازیکن دیگر، همراه عباس 6 گله هستند. عمر السوما ستاره الاهلی عربستان و گراتزیانو پله، مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا که در شاندونگ لیونگ چین بازی می‌کند کارنامه‌ای مشابه عباس دارند 6 گل زده‌اند.
یکی از گل‌های عباس در لیگ قهرمانان، به ذوب آهن حریف ایرانی الزورا بود. حضور در الزورا و نفت الوسط، نشان می‌دهد علا عباس قیمت چندان بالایی هم برای پرسپولیس نخواهد داشت. اگر آن‌ها بودجه خرید 2 مهاجم خارجی را داشته باشند یا کالدرون، علا عباس را به عنوان خرید بزرگ خط حمله بپذیرد، شاید پرسپولیس فصل آینده را با یک عراقی تازه در کنار رسن آغاز کند.
یکی دیگر از گزینه مدیران باشگاه پرسپولیس مهاجم برزیلی و 25 ساله کونسادول ژاپن است. بازیکنی که در 16 بازی 9 گل به ثمر رسانده و دو پاس گل نیز ثبت کرده است. اندرسون به واسطه درخشش و سنی خوبی که دارد حالا هدف نهایی پرسپولیسی‌ها قرار گرفته و به دنبال راضی کردن او برای حضور در ایران هستند. این مهاجم چپ پا که از قدرت شوتزنی و دریبلینگ بالایی برخوردار است قیمت در حدود 800 هزار دلار دارد و و کمی گران است.
به همین دلیل مدیران باشگاه به دنبال مذاکره با لوپز هستند تا کمی از قیمت او را کم کنند. لوپز به واسطه حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا راضی به حضور در این تیم است و باید دید در نهایت بر بندهای قرارداد توافق حاصل می‌شود یا خیر.
فرانکو دی سانتو، گزینه‌ای که کالدرون دوستش دارد. مهاجم آرژانتینی سابق چلسی که 30 ساله است و فصل قبل را در تیم رایو وایکانو پشت سر گذاشت و تنها در 6 بازی به میدان رفت و موفق به ثبت هیچ گلی نشد. دی فرانکو با توجه به وضعیتی که در فوتبال اروپا دارد، بی تمایل به حضور در خاورمیانه و حضور در قهرمان ایران نیست و از لحاظ مالی هم برای مدیران مناسب است. او مبلغی معادل با 600 هزار دلار می‌خواهد و نظر هیئت مدیره بر روی او به مانند مایگا است. آن‌ها شرط کرده‌اند که این بازیکن در صورت رسیدن به توافق اولیه به ایران آمده و تمام تست‌ها پزشکی را پشت سر بگذارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرسپولیس مایگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۷۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس

پس از اینکه ازمان لیگ برنامه ۴ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای نسبت به اینکه بازی هفته سی‌ام این تیم مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد، اعتراض کرد و خواهان اتخاذ تمهیداتی برای انجام مسابقه در حضور هواداران خودش شد( البته این بیانیه خیلی زود از روی کانال استقلال برداشته شد).

در همین راستا سهیل مهدی هم مصاحبه کرد و مدعی شد سازمان لیگ برای هفته آخر تمهیداتی را مدنظر قرار می دهد و استقلال را فراموش نکرده است. در این میان نکته حائز اهمیت، شرایط باشگاه پیکان است. تیمی که  روی کاغذ میزبان استقلال در هفته پایانی محسوب می‌شود و قطعاً نظر آنها نیز در انتخاب محل برگزاری مسابقه تاثیرگذار است.

طبق آخرین شنیده‌های ما، اگر استقلال قهرمانی خودش در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر را قطعی کند یا اینکه این عنوان در هفته ماقبل پایانی به پرسپولیس برسد که مشکل عملاً تا حد بسیار زیادی حل شده تلقی می‌شود چون پرسپولیس در صورت قهرمانی، هفته پایانی جام را بالای سر می‌برد و از بابت حضور تماشاگرانش نیز مشکلی ندارد. از سوی دیگر اگر استقلال هم در هفته بیست و نهم قهرمان شده باشد، آنگاه می‌توان بازی این تیم مقابل پیکان را یک روز دیرتر برگزار کرد تا در ورزشگاه آزادی انجام شود اما اگر قرار بر این شود که گره قهرمانی در آخرین هفته باز شود آنگاه تکلیف چه خواهد بود؟

طبق شنیده‌های ما یکی از طرح‌هایی که شایعه اجرای آن در تمرین استقلال هم به گوش بازیکنان این تیم رسیده، برگزاری مسابقه هفته سی‌ام میان پیکان و استقلال در قزوین است. پیکانی‌ها یک بار در این استان از پرسپولیس میزبانی کردند و حالا این شایعه مطرح شده که شاید بازی آنها با استقلال نیز به قزوین انتقال داده شود. البته قطعاً حتی اگر چنین مسئله‌ای به عنوان یک راهکار مد نظر باشد، تنها راهکار نخواهد بود و تا وقتی سازمان لیگ به صورت رسمی چیزی را اعلام نکند، نمی‌توان پیرامونش اظهار نظر قطعی کرد.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • هشدار برای بایرن مونیخ
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد