Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:00:14 GMT

اخبار کوتاه روز سه‌شنبه گلستان

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۸۴۰۰

اخبار کوتاه روز سه‌شنبه گلستان

مرکز دیالیز شهرستان گالیکش با راه‌اندازی چهار دستگاه و ظرفیت پذیرش ۴ بیمار در هر نوبت با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال آغاز به کار کرد.

**

با پیگیری اداره کل امور اتباع و مهاجرین استانداری ۳۲۰ بسته بهداشتی و غذایی بین ۱۶۰ خانوار سیل زده تازه آباد آق قلا توسط نمایندگان موسسه بین المللی کاریتاس و تحت نظارت اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز توسط نمایندگان تیم بین المللی کاریتاس و در اولین مرحله ۲۵۰ بسته مواد غذایی در مناطق سیل زده استان توزیع شده بود.

**

فرماندار آق قلا از معرفی چهار هزار و ۲۶۴ پرونده متقاضیان مناطق سیل زده این شهرستان به بانک های عامل خبر داد و گفت: تاکنون ۹۷۸ پرونده احداثی٬ دو هزار و ۱۵۹ واحد مسکونی تعمیری و یکهزار و ۱۲۷ پرونده متقاضیان معیشتی برای بهره مندی از تسهیلات و کم های بلاعوض دولت به بانک های عامل معرفی شدند.

**

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: پارسال ۷۰ میلیارد ریال صدقه در استان جمع شد که این مبالغ صرف ساخت مسکن، درمان، کمک موردی، اشتغال و جهیزیه مددجویان گردید.

همچنین سال قبل ۲۱۰۰ مددجوی نوعروس گلستانی با دریافت ۴۷ میلیارد ریال کمک‌ هزینه جهیزیه از کمیته امداد راهی خانه بخت شدند.

**

اولین مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی غرب استان با حضور جمعی از کارآفرینان در کردکوی افتتاح شد.

**

نخستین مزرعه پروش ماهی خاویاری در بندرگز هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

این مزرعه با ظرفیت تولید ۳۰ تن گوشت برای ۵ نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.

**

دوره آموزشی روشهای کنترل آفات و بیماریهای جنگل و مرتع با هدف تحقق اهداف و سیاستهای سازمان جنگل ها،مراتع و آبخیزداری کشور و توانمندسازی جوامع محلی با توجه به طغیان آفت ملخ مهاجر در چند سال اخیر در آق قلا برگزار شد.

**

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون  ۴۳ فقره آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی استان رخ داد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳.۵ برابر کمتر شد.

**

عملیات اجرایی ساماندهی و تکمیل زیر ساخت های گردشگری منطقه نمونه گردشگری خالد نبی با عنوان فاز اول کمپینگ گردشگری خالد نبی  با اعتبار ۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه های استانی و ملی آغاز شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی گلستان شیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۸۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده حمل ۵ هزار لیتر نفتگاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۵ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

بیشتر بخوانید

تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان

محدثی نژاد بیان کرد: مأموران نیروی انتظامی بیرجند هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری از یک دستگاه کامیون، سوخت قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • روزنامه‌های اقتصادی یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت
  • قیمت دلار و یورو امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ جدول