Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج از بی عدالتی در تخصیص اعتبارات آموزشی در قزوین گلایه کرد و گفت: در شرایطی که در برخی از شهرستان های قزوین مدارس هوشمند سازی می شود، در فاصله کمتر از ۲۰ کیلومتری مرکز شهرستان بوئین زهرا دانش آموزان در کانکس درس می خوانند. ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، روح الله بابایی صالح  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: کمبود زیرساخت های آموزشی در شهرها و شهرک های جدید امروز در استان مسئله ای جدی است و این مسئله شاید به مراتب بیشتر و سخت تر در شهرستان بوئین زهرا و آوج به چشم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: امروز کمبود امکانات آموزشی در شهرستان بوئین زهرا و روستاهای این شهرستان وجود دارد در حالی که بخشی از اعتبارات این شهر صرف ساخت مدارس در مناطقی شده است که حداقل تعداد دانش آموز مورد نیاز را نیز ندارد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برای رفع این مشکل نیز بارها مکاتباتی با وزارت آموزش و پرورش، سازمان نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان قزوین صورت گرفته است اما تغییر خاصی حاصل نشد.

گیلان| کمبود امکانات آموزشی در «رشت» و «تالش» چشم‌گیر استخراسان جنوبی در زیرساخت‌ها و امکانات آموزشی و امدادی تا حد مطلوب فاصله دارد«رشت و تالش» بیش از سایر مناطق گیلان کمبود امکانات آموزشی دارند

بابایی صالح گفت: البته قول‌هایی مبنی بر نوسازی برخی از مدارس در شهرستان گرفته‌ایم اما کافی نیست، و امیدواریم تا شروع سال تحصیلی جدید بخشی از این مدارس تکمیل شود اما قطعا برای نیازهای شهرستان کافی نیست.

وی بیان کرد: کمبود فضاهای آموزشی در حالی است که بخشی از این مناطق تعداد قابل توجهی دانش آموز دارد و نیاز است تا در این خصوص مسئولین با جدیت وارد عمل شوند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: این مشکل در برخی از موارد به دلیل عدم توجه مسئولین به نیازهای جوامع بوده است و در ساخت شهرک های جدید ظرفیت های آموزشی مورد نیاز به خوبی دیده نشده است و از این رو امروز شاهد کمبود جدی در شرایطی هستیم که دولت نمیتواند اعتبارات مناسبی را برای این امر اختصاص دهد.

بابایی صالح خاطرنشان کرد: البته شهرستان بوئین زهرا به برکت وجود خیرین بزرگوار در سال های گذشته توانسته از حوزه کمک های خیرین در بحث مدرسه سازی بهره مند شوند اما سهم آورده دولتی به اندازه کافی نبوده است و نتوانسته این مشکل را به خوبی مرتفع کند.

انتهای پیام/ن

R41364/P/S6,63/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۸۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900620

دیگر خبرها

  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا