Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: درحال حاضر ۱۳۱ سامانه ترددشمار، دوربین ثبت تخلفات و نظارت تصویری درمحور‌های استان فعال است.

او با بیان اینکه سال گذشته ۱۰۵ میلیون تردد درمحور‌های مواصلاتی استان ثبت شده افزود: در جهت هوشمندسازی جاده‌های استان اردبیل اقدامات خوبی انجام شده و درحال حاضر ۱۳۱ سامانه ترددشمار، دوربین ثبت تخلفات و نظارت تصویری درمحور‌های استان فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل از افزایش گشت‌های تلفیقی پلیس راه و راهداری در محور‌های استان باهدف کاهش تصادفات جاده‌ای خبر داد و تصریح کرد:برای کاهش تلفات و تصادفات اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در کنار اقدامات فرهنگی، اجرای سرعت گیر‌های مجازی و خطوط لرزاننده عرضی، تجدید خط کشی محور‌ها و ایجاد روشنایی بصورت نقطه‌ای را در دستور کار خود قرار داده است.

رحمتی با اشاره به قابلیت‌های بالای گردشگری و توریستی استان و افزایش مسافرت‌ها افزود: در قالب طرح تابستانی نظارت ویژه‌ای بر عملکرد ۱۳مجتمع فعال خدماتی، رفاهی بین راهی و عملکرد ۱۴۶ شرکت حمل و نقل کالا و مسافر استان انجام می‌شود.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۱۶۷ کیلومتر از محور‌های استان مجهز به سیستم روشنایی است بیان کرد: ۱۵کیلومتر اجرای عملیات روشنایی در محور اردبیل سرچم محدوده آراللـو درحال اجراست که امیدواریم فرمانداران شهرستان‌ها با تخصیص به موقع اعتبارات راهداری مارا در ارائه هرچه بیشتر خدمات به مردم عزیز یاری کنند.

عضو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد:باهدف افزایش ایمنی محور‌ها ایجاد روشنایی بصورت نقطه‌ای در نقاط حساس و حادثه خیز در اولویت کاری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری محورهای مواصلاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی

آخوندی با بیان اینکه بیشترین خسارت ناشی از سیل در ۴۸ ساعت گذشته به راه‌های مناطق شهرستان زیرکوه و بخش ماژان خوسف وارد شده|، گفت: زیرساخت‌های آب، حوزه کشاورزی و عمران شهری نیز دچار آسیب شده و به تعدادی از قنوات هم خسارت وارد شده است.

وی با بیان اینکه در برخی جاده‌ها همچنان آب شستگی اطراف آن و زیر جاده‌ها براثر سیلاب وجود داردافزود: به مردم و رانندگان توصیه می‌شود در صورت عبور در جاده‌های این مناطق بویژه راه‌های سمت قاین به حاجی آباد به دلیل نشست جاده در برخی مناطق مسیر مراقب باشند و از تردد در حاشیه جاده‌ها خودداری کنند تا دچار مشکل نشوند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی همچنین با بیان اینکه طبق برآورد‌های اولیه حدود ۳۰۰ دام هم دراین مدت تلف شده اند، افزود: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای امروز تا فردا هم به دلیل اشباع خاک و عدم نفوذ در آن، احتمال وقوع رواناب و سیلاب در برخی مناطق استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچگونه خسارت جانی در این مدت گزارش نشده، گفت: با توجه به اطلاع رسانی به موقع و همکاری و همراهی مردم، عشایر و روستائیان از حجم خسارت‌ها تا حدودی کاسته شده، اما ضروری است همچنان مردم به هشدار‌ها توجه کافی داشته باشند و از تردد غیر ضرور خودداری کنند تا دچار آسیب نشوند.

آخوندی همچنین از شرایط نسبتا آرام پس از سیلاب در منطقه خبرداد و افزود: ایجاد ایمنی نسبی و ارزیابی خسارت در دستور کار دستگاه‌ها و ستاد مدیریت بحران استانداری قرار گرفته تا در اسرع وقت میزان خسارت‌های ناشی از سیل به بخش‌های زیرساختی استان برآورد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی