Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- صدوچهل سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قائم شهر با حضور رئیس و اعضای شورا و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شورا برگزار شد.           
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درقائمشهر به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی قائمشهر،مهندس سید هادی فضلی رئیس شورای اسلامی شهر قائمشهر ضمن گرامیداشت 12 مرداد ماه سالروز ازدواج حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام با حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه و همچنین تبریک به خبرنگاران حاضر در جلسه به مناسبت هفدهم مردادماه روز خبرنگار به برنامه های شورا و شهرداری در این خصوص اشاره کرد و گفت دوعید بزرگ قربان وغدیررا درپیش داریم که با توجه به اهمیت این دو عید بزرگ مسلمانان از شهرداری و سازمان فرهنگی انتظار می رود با هماهنگی با دهه ستاد غدیر شهرستان مراسم و برنامه های ویژه  این اعیاد را به نحو مطلوب برگزار نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

       
مهندس فضلی با اشاره به نزدیک شدن شروع مدارس گفت: اقداماتی در جهت سهولت تردد دانش‌آموزان و شهروندان در خیابان ها با فعالیت هایی همچون رنگ آمیزی خیابان ها و نصب علائم ترافیکی از سوی شهرداری صورت گیرد.
دکتر محمدعلی شیرسوار عضو شورای اسلامی شهر قائم‌شهر ضمن تبریک حلول ماه ذی الحجه با اشاره به عدم برگزاری جلسات علنی به مدت طولانی به دلیل تغییر شهردار گفت :جا دارد از اینجا ورود فرماندار جدید قائم شهر جناب آقای یوسف پور را تبریک گفته و از زحمات مهندس محمدی بابت خدمات هفت ساله شان در شهر شهید پرور قائم شهر تقدیر نمائم.          
 شیرسوار ضمن انتقاداز نصب بنرهای تبریک وهدر رفتن بیت المال در زمان معارفه  شهردار جدید گفت :رفتن آقای معین پور به هر دلیل مورد توجه دوستان قرار گرفت امیدواریم جنبه‌های منفی عملکرد ایشان مرتفع و نقاط مثبت عملکردشان تقویت گردد .    

 وی با اشاره به پروژه های سطح شهر ماننده احداث فرهنگسرا، آسفالت، پارک جنگلی، عمارت چهار دروازه بیان داشت :امیدواریم در دوران مدیریت مهندس صالح زاده به عنوان شهردارو تغییر در هیئت رئیسه مشکلات این پروژه برطرف و به سرانجام برسد.       

شیرسوار باتاکید براینکه حمایت از قشر آسیب پذیر باید صورت گیرد، ابراز داشت : اخراج پرسنل شهرداری صورت گرفته است، ما مشتاق انجام کار و اعمال مدیریت هستیم اما اخراج پرسنل هزینه سنگینی دارد.            
این عضو شورا ضمن عذرخواهی ازسید هادی  فضلی رئیس شورا در خصوص بیان برخی از موضوعات از سوی خود بیان داشت :اجازه نمی‌دهم کسی از آب گل آلود ماهی بگیرد.      
نصرالله دریابیگی عضو شورای شهر قائم شهر  با بیان این مطلب که همیشه نباید منتظر لوایحی باشیم که به آن رأی بدهیم عنوان کرد:بعضی مواقع نیاز است که ما طرحی را پیشنهاد بدهیم تا کمی به کارمندان و کارگران شهرداری روحیه بدهد و موجب شادی آنها بشود.

ایمان پویامهر عضو شورای اسلامی شهر قائمشهر یکی از نتایج جلسات علنی شورا اطلاع رسانی عملکرد شورا به رسانه ها که منتقل کننده به مردم هستند دانست گفت: اختیارات شهرداران مناطق باعث استقلال عمل و گسترش حوزه فعالیتشان میشود و باید توجه داشت که حضور شهردار مناطق در بین مردم و شنیدن مشکلات مردم از زبان آنها ضمن تکریم ارباب رجوع، آرامش روحی و روانی شهروندان در رسیدگی به مشکلاتشان را در پی دارد و از این جهت از ریاست جدید شورا جناب مهندس فضلی تقدیر نمودند.
وی اضافه کرد: مشارکت، همکاری و همراهی مردم زمینه ساز شناسایی و حل مشکلات شهری است و دیدار مردم با مسولین شهری نقش بسزایی در پیگیری و برطرف کردن مشکلات مردم دارد.
 وی تاكید كرد: شهدا، ایثارگران و جانبازان، نظام و كشور را برای سال های سال بیمه كرده اند و در نتیجه رشادت های آنان قدرت نظام بیشتر شده  بنابراین همه مدیون این عزیزان هستیم.  
وی از انتصاب برخی فرزندان شهدا در مناصب مختلف شهرداری تقدیر کرد و گفت : این موضوع را بسیاری از مادران و همسران شهدا به بنده گفتند و بنده ازمهندس صالح زاده  شهردار قائم شهر بابت این انتصابات تشکر می کنم و امیدوارم این عزیزان در کنار مدیران با تجربه شهرداری منشأ خدمت برای مردم باشند.          
غلامرضا میرزایی عضو شورای اسلامی شهر ضمن انتقاد از رویه نمایشگاه بین المللی قائم شهر گفت: انتظار می رود با توجه به برخی مشکلات در اجرای برنامه های شهرستان نمایشگاه برخی برنامه‌های شهر را پوشش دهد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر قائم شهر با بیان اینکه قرار بود نمایشگاه صنایع دستی 30 استان کشور در نمایشگاه بین المللی قائمشهر برگزار شود اظهار داشت: به دلایل مختلف این موضوع منجر به عقد قرارداد با نمایشگاه نشد و این نمایشگاه به جاده ساری قائمشهر. منتقل شد که جای تاسف دارد.
مجید عباسی عضو شورای اسلامی شهر قائمشهر نیز با انتقاد از شرکت نمایشگاه بین المللی قائمشهر ابراز داشت باید تعیین تکلیف شود که این شرکت یک نمایشگاه است یا در قالب یک فروشگاه فعالیت می‌کند.
عباسی با اشاره به مشکلاتی که این نمایشگاه طی سال های اخیر برای مردم قائمشهر ایجاد کرده تصریح کرد با توجه به گستره املاک نمایشگاه بین المللی این شرکت بحث هایی نیز با آب منطقه‌ای و اوقاف و دیگر سازمان‌ها دارد که باید رسیدگی شود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برگزاری جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قائم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۱۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد امیرآبادی فراهانی ظهر شنبه در همایش روز شوراها که در شهرداری قم برگزار شد با بیان اینکه موضوع شورا از جمله موارد مورد تاکید دین است گفت: یکی از نهادهایی که اراده مردم در آن نقش اصلی دارد شورای های اسلامی شهر و روستا است که سبب خیر برای کشور است.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در برهه هایی برخی دولت ها همکاری لازم را با شوراها در پیشبرد اهداف و ماموریت های آن نداشتند که ضرورت دارد توجه لازم به شوراهای اسلامی شهر و روستا صورت گیرد.

امیرآبادی گفت: برخی تخلفات سبب شده تا نگاه مردم به نهاد شورا تغییر کند، هر چند که در هر دوره شاهد قدرتمندتر شدن شوراها هستیم.

وی تصریح کرد: شوراهای شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در سطح کشور هستند این امر افتخاری برای استان و مسوولان است.

نماینده قم در خانه ملت بیان کرد: در طی سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش های زیادی در مسیر عمران و آبادی کشور صورت گرفت که این خدمات باید برای مردم تبیین شود.

کد خبر 6090204

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند
  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند
  • حمایت دانشگاهیان قائمشهر از قیام جهانی دانشجویان
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است