Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در همایش فرماندهان حوزه های بسیج محلات استان سمنان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، با بیان بسیج نباید در انتخابات جهت گیری خاصی داشته باشد و بسیج فارغ از جهت گیری انتخاباتی است گفت : باید در انتخابات شاخص ها به صورتی به مردم معرفی شود که انتخاب اصلح و درست برای همگان صورت گیرد و بسیج نیز از این قائده مستثنی نیست و این امر جز با بصیرت افزایی میسر نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مساجد محل گرامیداشت و زنده نگه‌داشتن شعائر الهی است افزود : پایگاه های بسیج باید در مساجد باشند و فرماندهان هر پایگاهی باید با مساجد و امامان جماعت آن مسجد ارتباط و تعامل داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی دیباجی با اشاره به اینکه نهضت اسلامی كه امام راحل(ره) پرچمدار آن بود از مسجد آغاز شد تصریح کرد : برنامه هایی که در مساجد برگزار می شود باید با حضور بسیجیان و فرماندهان پایگاه در آن برنامه ها همراه باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و با بیان اینکه امام جماعت رکن اصلی و مدیر مسجد است گفت : فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج علاوه بر اطلاعات کامل از مساجد حوزه خود باید با هیئت امناء مساجد ارتباط خوبی نیز داشته باشد و در این مسیر از کارایی و اثرگذاری امامان جماعت نیز غافل نشوند.

وی با اشاره به اینکه فرماندهان پایگاه مسئولان بصیرت افزایی سیاسی پایگاه خود نیز هستند افزود : در طرح شهید کمالی هر پایگاهی باید در ماه دو نشست سیاسی بصیرت افزایی برگزار کند و هر پایگاه با دعوت از اساتید برجسته در جهت شناساندن مسائل سیاسی روز و جهت گیری عاقلانه و مومنانه در مباحث سیاسی گام بردارد.

حجت الاسلام حسینی دیباجی با اشاره به اینکه هر پایگاه بسیج باید یک هادی سیاسی و یک مربی عقیدتی داشته باشد تصریح کرد : یکی از عوامل موفقیت و رشد پایگاه ها مقاومت بسیج برگزاری نشست بین فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج و انتقال تجربیات است و در این باید باید تجربیات موفق را بومی سازی کرده و در اختیار همه فرماندهان قرار داد.

در پایان سرهنگ پاسدار منصور شوقانی جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز با تاکید براهمیت فعالیت بسیجیان در پایگاه مقاومت بسیج محلات گفت: بسیج محلات در همه حال محور مقاومت و وحدت در محلات بوده و هست و باید به عنوان یک مرجع سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و... برای اهالی منطقه خود باشد.

انتهای پیام / ر

امام جماعت رکن اصلی و مدیر مسجد است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه اقتصاد مقاومتی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: نهضت امام راحل وارد شصت و دومین سال حیات خود شد، این نهضت با مسجد و نام حضرت زهرا (س) آغاز شده است؛ انقلاب اسلامی فاطمی حدوث است و در طول همه سال‌های بعد با نام حضرت اباعبدالله (ع) مانا شده است و حسینی بقاست و این حرکت در مساجد و حوزه‌های علمیه تفسیر عملی می‌شود.

اسماعیلی گفت: در دولت مردمی این حرکت به نام نهضت بازگشت به مساجد نام گذاری شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه زیرساخت‌های فرهنگی در برخی مناطق کم برخوردار محدود است، این موضوعات به طور جدی پیگیری می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: برای آموزش هنر آمادگی داریم در مساجد اقداماتی را انجام دهیم. در مناطق محروم کشور نیز در دو سال اخیر بیش از صد هزار نفر را تحت تعلیم آموزش هنری قرار دادیم و آنها را توانمند کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم