Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:46:42 GMT

شرکت Realme به فروش ۱۰ میلیون دستگاه دست یافت

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۱۸۴۳

شرکت Realme به فروش ۱۰ میلیون دستگاه دست یافت

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی 1 Realme در ماه می‌سال ۲۰۱۸ به بازار بازگشت که در آن زمان این تلفن همراه طرفدار چندانی نداشت و به دلیل نا آشنا بودن برند Realme، کمتر خریداری به سوی آن می‌رفت. از طرفی هم این گوشی با قیمتی قابل قبول و نسبتا ارزان، وارد دنیای تلفن همراه شد و به دلیل داشتن سخت افزاری بسیار قدرتمند، هر خریداری را وسوسه می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت Realme در حال حاضر ۱۱ نوع تلفن همراه طراحی کرده و توانسته است بخش کوچکی از بازار تلفن همراه را در اختیار خود بگیرد. این شرکت پس از گذشت ۱۴ ماه از فعالیت رسمی خود، توانسته است به فروش ۱۰ میلیون دستگاه دست پیدا کند و خود را به رقبای هم رده خود برساند.

بیشتر بخوانید: دلیل داغ‌ شدن گوشی هوشمند چیست؟ + راهکارهای مقابله با آن

طبق اعلام Realme، این شرکت در حال حاضر توانسته است به فروش بیش از ۲۲۰۰۰ دستگاه در روز برسد که این رقم برای شرکت نوپا مثل Realme بسیار خوب است و نشان دهنده طراحی و قیمت مناسب تلفن‌های همراه این شرکت است. این شرکت چینی در صورتی که رویه فعلی خود را در پیش بگیرد، می‌تواند به فروشی بسیار بیشتر از این دست پیدا کند؛ همچنین این احتمال نیز وجود دارد که شرکت مذکور بتواند با شرکت‌های بسیار بزرگ چینی نیز رقابت کند و در صورتی که قیمت خود را نیز به همین صورت نگه دارد، می‌تواند شرکت‌های بزرگ را نیز پشت سر بگذارد.

در حال حاضر تلفن‌های همراه این شرکت در بازار ایران موجود است و افرادی که قصد خرید گوشی از شرکت Realme را دارند، می‌توانند این تلفن همراه را به راحتی در بازار پیدا کنند. باید منتظر ساخت گوشی‌های جدیدی از این شرکت در ماه‌های آینده بود چرا که به تازگی جایگاه خود را در بازار جهانی پیدا کرده است.

انتهای پیام/

فروش ۱۰ میلیون گوشی شرکت Realme

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری گوشی های هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از توانیر، مسعود خانی مجری طرح‌های بهینه سازی شرکت توانیر افزود: اگر مشارکت هر چه بیشتر در فروش انرژی در بازار بورس که می‌تواند به دریافت نقدی بلافاصله صورتحساب منجر شود را با بازاری که در آن شرایط فروش نقدی وجود ندارد، مقایسه کنیم قطعاً شرایط بهتر و مناسب‌تری است هرچند که این موضوع نیز قابل درک است که نمی‌توان از شرکت توزیع انتظار داشت وقتی امکان خرید در بازار عمده فروشی با نرخ مشخصی را دارد، در بازار بورس نقدی به قیمت بالاتری از قیمت بازار، برق را خریداری کند و این انتظار نمی‌تواند انتظار به جایی باشد.

وی با اشاره به درخواست نیروگاه‌ها برای افزایش قیمت‌های بازار تاکید کرد: این موضوع در اختیار توانیر نیست، بلکه باید از طریق هیأت تنظیم بازار برق پیگیری شود و مصوبات آن نیز به تأیید وزیر محترم نیرو برسد.

به گفته وی، این موضوع که فروش نیروگاه‌ها در بورس به قیمت کمتر از بازار منجر به کاهش سود حسابداری شرکت در صورت‌های مالی می‌شود و این مشکل به ویژه برای شرکت‌هایی که بورسی هستند حادث می‌شود که باید به مجمع و سهامداران خود درباره کاهش سودشان توضیحات ارائه کنند، موضوعی است که شاید درست به نظر برسد، اما می‌توان از این زاویه به موضوع نگاه کرد که شرکت‌ها با دریافت نقدینگی زودتر نسبت به حالت فروش در بازار، می‌توانند در کسب‌وکارهای موازی مشارکت کنند و با منابع حاصل از منافع ناشی از این کسب و کارها کاهش سود را به راحتی جبران کنند. در این صورت شرکت از این بابت هم نباید دغدغه‌ای داشته باشد، هر چند که به‌کارگیری منابع نقدی در کسب و کارهای دیگری نیازمند تغییر رویکرد در مدیریت نیروگاههای بورسی است.

کد خبر 6097401 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • برنامه های و اهداف شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • ارزیابی گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • بررسی دقیق گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود
  • ارزیابی میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه در سازمان تنظیم مقررات
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • جنجال خانواده متوفی برای استفاده از اثر انگشت برای باز کردن قفل گوشی