Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@02:38:32 GMT

مطالبه مردم بندرخمیر احداث مخزن ذخیره آب است

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۲۸۸۶

مطالبه مردم بندرخمیر احداث مخزن ذخیره آب است

فرماندار بندرخمیر گفت: بندرخمیر یکی از شهرستان‌های درحال توسعه هرمزگان است که باتوجه به رشد و افزایش جمعیت و همچنین وجود صنایع بویژه در محدوده مرکز نیاز به احداث مخزن ذخیره آب است.
میرهاشم خواستار روز سه شنبه در نشست با معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب هرمزگان افزود: در این راستا لازم است آب وفاضلاب استان مطالعات لازم در زمینه جانمایی و احداث مخزن آب را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به طرح تامین آب شرب منطقه کشار بندرخمیر گفت: تامین آب شرب یکی از مطالبات جدی ساکنان روستاهای این منطقه در سال‌های گذشته بوده، که با پیگیری‌های انجام شده چاه آب تنگ سنگر در هفته دولت وارد مدار و به مجتمع آب کشار افزوده می‌شود.
فرماندار بندرخمیر ابرازداشت: با بهره برداری از آب چاه تنگ سنگر، بخش زیادی از مشکلات آب روستاهای منطقه کشار رفع می‌شود.

وی  ادامه داد: اصلاح و بازسازی ایستگاه پمپاژ درگور و طراحی ۲ پمپ و الکتروموتور مجزا برای روستاهای درگور، کسه، آل درویش و آرابی از دیگر طرح‌هایی حوزه آب بندرخمیر است که درهفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد.
وی درخصوص انتقال آب به محله پل انگور نیز گفت: طبق توافق‌های انجام شده، لوله گذاری ۲ کیلومتر خط انتقال آب به محله پل انگور در بندرپل با مشارکت شهرداری و آب وفاضلاب شهری بندرخمیر از اوایل شهریورماه سالجاری آغاز می‌شود.
این مسوول همچنین به انتقال آب به روستاهای گوین و رویدر بندرخمیر اشاره کرد و اظهارداشت: طرح مطالعات انتقال آب به روستاهای گوین و رودبار از طریق چاه آب در مسیر کهورستان به رویدر انجام شده که امیدواریم در نیمه دوم سالجاری به بهره برداری برسد.
فرماندار خمیر ادامه داد: اصلاح ایستگاه پمپاژ پارک ۲۲ بهمن بندرخمیر برای انتقال آب به شهرک صنعتی این شهر و روستای چاه دراز از توابع شهرستان بندرلنگه از دیگر طرح های بخش آب و فاضلاب است که با مشارکت شهرک صنعتی و آبفای شهرستان انجام می‌شود.
وی درپایان یادآور شد: با احداث این طرح‌ها، بخش قابل توجهی از مشکلات مردم بندرخمیر در حوزه آب و فاضلاب رفع می‌شود.
شهرستان بندرخمیر با ۵۶ هزار و ۱۴۸ نفر جمعیت در ۱۷۵ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع است.
۷۱۹۵/۶۰۴۸
 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف ۲۲ بهمن آب و فاضلاب افزایش جمعیت شرکت آب و فاضلاب مشکلات مردم قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در تابستان گذشته دو بازیکن خود را که شاید می‌توانستند به این تیم در فصل جاری کمک کنند به تیم‌های دیگر قرض داد. در درون دروازه در حالی که احمد گوهری می‌توانست یک ذخیره مناسب برای علیرضا بیرانوند باشد به صورت قرضی راهی آلومینیوم اراک شد و در بازی حساس سرخپوشان مقابل این تیم در جام حذفی نیز یکی از ارکان اصلی پیروزی تیمش بود. این دروازه‌بان در تابستان پیش رو باید به پرسپولیس برگردد چون یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. درمورد این دروازه‌بان باخبر شدیم که باشگاه آلومینیوم به دنبال جذب دائمی او برای فصل بعد است و در این زمینه قصد دارد مذاکراتی با پرسپولیس داشته باشد. همچنین در شرایطی که سرخپوشان در نیم‌فصل اول با کمبود مهاجم مواجه بودند و در حال حاضر هم ذخیره خوبی برای عیسی‌آل کثیر ندارند مهدی عبدی را به تراکتور قرض دادند. عبدی در تراکتور بد عمل نکرد و تا الان 6 گل برای این تیم در لیگ به ثمر رسانده است. در همین راستا باشگاه تبریزی خواستار انتقال دائمی این بازیکن است. البته عبدی هم یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و این باشگاه هیچ یک از دو بازیکن خود را نمی‌تواند برای یک فصل دیگر به تیمی قرض دهد مگر اینکه با آنها تمدید قرارداد کند.

به نظر می رسد اگر اوسمار همچنان سرمربی پرسپولیس باشد به هیچ یک از دو بازیکن برای فصل آینده نیاز نخواهد داشت.

کد خبر 848660 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • سند دار شدن املاک زمین‌های زراعی روستاهای فیروزکوه در سال جاری
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج