Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین نظرعلی ابراهیمی پور امام جمعه شهرستان آبادان و حمیدپور شهردار آبادان صبح دوشنبه ١٤ مرداد از پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان بازدید و از اقدامات انجام شده دراین پالایشگاه طی سال های اخیر تشکر کردند. ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ اقتصادی نفت و انرژی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول ، در این دیدار حجت الاسلام ابراهیمی پور امام جمعه آبادان از اقدامات انجام شده در خصوص بازسازی مجمتع صنعتی بریم و میزان تولید و عرضه محصولات شرکت در منطقه تقدیر وتشکر و بر ادامه این روند تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین گفت: بازسازی‌های انجام شده از جمله توسعه و نوسازی بریم و تولید روغن موتور الوند در این مجموعه پس از حدود 36 سال، راه اندازی کولینگ تاور (برج خنک کننده) آبادان و استقلال برق پالایشگاه آبادان که این پروژه‌ها در بهبود وضعیت آن موثر بوده و همچنین تعمیرات اساسی پالایشگاه روغن سازی آبادان پس از 20 سال در سال رونق تولید با هدف افزایش تولید، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است. 
در ادامه این جلسه هاشمی مدیر پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان ضمن خیرمقدم به آنان گزارشی از مجموعه فعالیت های این پالایشگاه و همچنین اقدامات صورت گرفته در خصوص بازسازی بریم وتولید محصول دراین مجتمع ارائه داد.
 هاشمی همچنین در خصوص انجام اورهال پالایشگاه روغن سازی آبادان و استفاده از ظرفیت ها و نیروی انسانی بومی منطقه که بعداز ٢ سال دراین پالایشگاه صورت گرفت،  توضیحاتی به مهمانان بیان کرد و گفت: با اجرای بیش از 300 پروژه طی 5 سال اخیر در پالایشگاه آبادان و اورهال انجام شده، پالایشگاه آبادان نوسازی شده است.

انتهای پیام/

R1234/P/S7,80/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ایرانول

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایرانول ایرانول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۴۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: اقدامات استان کرمان در ایجاد زنجیره ارزش قابل توجه است

احمد وحیدی روز یکشنبه در بازدید از غرفه توانمندی‌های صادراتی کرمان در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران "ایران اکسپو ۲۰۲۴" افزود: استان کرمان از ظرفیت‌های بسیار خوب صادراتی برخوردار است به خصوص در حوزه مس که از ظرفیت‌های بزرگ این استان به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: زنجیره ارزش مس باید به صورت کامل تعریف شود و تولیدات این حوزه ارزش‌افزایی داشته باشند.

وزیر کشور همچنین تکمیل زنجیره ارزش خرما و فرش کرمان به عنوان کالاهای اساسی و شاخص این استان را مورد تاکید قرار داد.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران «ایران اکسپو ۲۰۲۴» ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

غرفه استان کرمان نیز در سالن ۴۱B نمایشگاه دایر شده و پنج شرکت بومی، محصولات خود را در حوزه زنجیره‌ ارزش راهبردی گیاهان دارویی، مس، خرما، فرش و پسته به هیات‌های داخلی و خارجی ارائه می‌دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • وزیر کشور: اقدامات استان کرمان در ایجاد زنجیره ارزش قابل توجه است
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است
  • ببینید | واکنش متفاوت یک امام جمعه به بازگشت دوباره گشت‌ ارشادها