Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، احمد بیگدلی سخنگوی کمیسیون قانون مدیریت خدمات کشوری در تشریح نشست دیروز و امروز این کمیسیون گفت: لایحه دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری که بیش از این در جلسه علنی مجلس تصویب شده بود طی این دو جلسه بررسی و اصلاح شد.

وی افزود: دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری در ۲۶ اسفند سال ۹۷ در صحن علنی بررسی و با اصلاحات و الحاقات بعدی تصویب شد، اما به دلیل همزمانی با بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ نتوانستیم آن را به اتمام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیگدلی تصریح کرد: بعد از آن کمیسیونی مختص به بررسی دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری در سال جدید تشکیل شد و ما طی این دو روز موضوع ساماندهی نحوه استخدام و بکارگیری افراد توسط دولت را بررسی و مشخص کردیم.

سخنگوی کمیسیون قانون مدیریت خدمات کشوری تاکید کرد: براین اساس مقرر شد، از این پس افراد تنها به صورت رسمی و از طریق آزمون در امور حاکمیتی به کار گرفته شوند، همچنین به کارگیری افراد در امور غیرحاکمیتی و تصدی‌گری هم از طریق آزمون و پیمانی انجام شود.

وی ادامه داد: به موجب این مصوبه هیچ نوع نیروی قراردادی دیگری نباید وجود داشته باشد، مگر در شرایط بسیار خاص و قرارداد‌های قطعی و معین سه ماهه، همچنین تمام نیرو‌های قراردادی موجود هم باید تعیین تکلیف شوند از این طریق که نیرو‌های قراردادی دارای ۱۰ سال سابقه کار و بیشتر از آن به صورت مستقیم، پیمانی شوند.

بیگدلی اظهار کرد: نیرو‌های با سابقه کمتر از ۱۰ سال هم که حداقل یک بار توسط دولت با آن‌ها به صورت مستقیم یا غیرمستقیم قرارداد بسته شده باشد طی یک آزمون داخلی میان خود نیرو‌های قراردادی و در نظر گرفتن سابقه و تجربه به عنوان ضریب، تعیین تکلیف شوند و اینگونه بحث نیرو‌های قراردادی مشخص شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: نحوه استخدام دولت مجلس بیگدلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۷۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی در این استان گفت: طی برگزاری کمیسیون، ۴۵ پرونده تعیین تکلیف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، میرمحمد غراوی در تشریح جزئیات برگزاری اولین جلسه کمیسیون تبصره یک ماده یک امور اراضی استان تهران که با حضور مدیران کل سازمان‌های جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، حفاظت محیط زیست و امور اراضی استان تهران و سایر اعضا برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه ۴۵ پرونده مورد بررسی و تعیین تکلیف قرار گرفت.

وی افزود: پرونده‌های بررسی شده مربوط به درخواست تغییر کاربری اراضی کشاورزی در ۱۶ شهرستان استان تهران بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران عنوان کرد: پس از بررسی و تبادل نظر در خصوص پرونده‌های مذکور که مربوط به حوزه اجرای زیرساخت‌های بخش کشاورزی و غیر کشاورزی بود، آرا مربوط به هر پرونده صادر شد.

طبق تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، تشخیص موارد ضروری تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در هر استان به عهده کمیسیونی مرکب از رؤسای سازمان جهاد کشاورزی، امور اراضی، مسکن و شهرسازی، حفاظت محیط زیست آن استان و یک نفر نماینده استانداری است که به ریاست سازمان جهاد کشاورزی آن استان تشکیل می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 750442

دیگر خبرها

  • بند قانون جوانی جمعیت به دلیل کمبود ماما اجرا نمی شود
  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان/ شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی
  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های بوشهر استخدام می‌شوند
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است/قرارداد اتوبوسرانی با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • استفاده از ظرفیت ۵۰ نفر امین برای مدیریت موقوفات متصرفی سمنان
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران «برتر کشوری» شد
  • استخدام ۲۰۲ نفر نیروی در دهیاری‌های استان بوشهر