Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش مهر، علی اکبر کریمی روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی با اصحاب رسانه استان  به مناسبت روز خبرنگار در اراک، اظهار داشت: اخیراً دولت لایحه شفاف‌سازی را تهیه کرده و به مجلس شورای اسلامی ارائه داده که این اقدام بسیار خوبی توسط دولت به شمار می رود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس افزود: این لایحه می‌تواند شفافیت را در کشور ضابطه‌مند و قانونمند کند نمایندگان هم برای تکمیل و رفع نواقص آن تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی بیان داشت: تاکید بر توسعه شفافیت یکی از رویدادهای مجلس دهم است تا شعار دانستن حق مردم است در چارچوب قانون در کشور تحقق پیدا کند و مردم بتوانند در حوزه‌های مختلف از اطلاعات درست و دقیق برخوردار شوند و به این اطلاعات دسترسی داشته باشند و رانت اطلاعاتی برای افراد، طیف و قشر خاصی در جامعه ایجاد نشود.

براساس این گزارش، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه و خبرنگار بیان داشت: رسانه‌ها از جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردارند و در تحولات یک کشور می توانند نقش آفرین باشند و بخش عمده‌ای از تحولات بر دوش نشریات و مطبوعات است.  اتفاقات ثبت شده در تاریخ هم بیانگر این واقعیت می باشد.

کریمی تصریح کرد: اگر بخواهیم در حوزه نشریات و مطبوعات و رسانه‌ها به شرایط ایده‌آل برسیم بدون شک باید رسانه ها زیر چتر حمایتی محکم و گسترده قانون باشند و اصحاب رسانه و خبرنگاران و کسانی که در حوزه اطلاع رسانی تولید خبر و تحلیل در نشریات تلاش می کنند از امنیت شغلی برخوردار شوند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس اظهار داشت: البته بی اخلاقی و بی انصافی در فعالیت رسانه یک آفت به شمار می رود و این روند می‌تواند به حوزه و فضای رسانه لطمه شدید و گاهی جبران ناپذیر وارد کند.

کریمی گفت: متاسفانه گاهی هم در فضای مجازی و هم فضای رسانه های مکتوب و الکترونیکی که شناسنامه دار هم هستند، شاهد بی اخلاقی هستیم و امیدواریم این روند و مدل به زودی از رسانه های کشور زدوده شود.

کد خبر 4686757

منبع: مهر

کلیدواژه: علی اکبر کریمی نمایندگان مجلس لایحه شفافیت بوشهر قزوین شیراز گرگان خطبه های نماز جمعه شهرکرد سانحه تصادف بیرجند خرم آباد مشهد مجلس شورای اسلامی آتش سوزی گردشگری ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۷۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ ۲۱ اردیبهشت مردم حوزه خرم آباد و چگنی برای انتخاب دو نماینده پای  صندوق‌های رأی خواهند رفت.
صداوسیمای لرستان هم با ضبط مناظره ی نامزدهای مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی به دنبال آگاهی بخشی هر چه بیشتر مردم است .
مدیر کل صداوسیمای استان لرستان گفت:بسته های ۲۰ دقیقه ای از معرفی نامزدها در صداوسیمای لرستان با حضور  نامزدها آماده شده که در ایام مجاز تبلیغات انتخاباتی این یسته ها پخش خواهد شد.
برای مرحله دوم دوازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ی انتخابیه ی خرم آباد و چگنی ۴۳۰ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده تا تکلیف دو نماینده این حوزه انتخاباتی مشخص شود. 


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • صندوق اخذ رای الکترونیکی چگونه کار می‌کند؟
  • تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس صبح پنجشنبه به پایان می‌رسد
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان: طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تایید شد/ موارد ردصلاحیت حسن روحانی متعدد است/ برخی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک