Web Analytics Made Easy - Statcounter

قضاتلو با اشاره به اهمیت همکاری و همراهی کانون های فرهنگی هنری مساجد در بحث برپایی برنامه های قرآنی، گفت: طرح سراج با محوریت قرآن در ۱۰۰ مسجد استان البرز با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حسین قضاتلو» طی دیدار با مدیرستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز که امروز (۱۵ مرداد) در دفتر این ستاد برگزار شد، گفت: برپایی کرسی های تلاوت قرآن در مساجد نیازمند هماهنگی های مدیریتی بیشتر و همراهی تمامی دست اندرکاران مساجد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اتحادیه موسسات قرآنی استان البرز، افزود: طرح سراج با محوریت قرآن در ۱۰۰ مسجد استان البرز با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت برپایی محافل قرآنی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در دهه کرامت و دهه فجر، عنوان کرد: سه مسجد محوری در کرج که در دهه فجر محفل قرآنی برگزار کردند از طرف سازمان بنیاد مستضعفان در سطح کشور برتر شدند.

 

قضاتلو با تأکید بر هم افزایی هر چه بیشتر با کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در امر ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی عنوان کرد: یکی از مباحث آموزشی در این دوره تدریس اعجاز عددی قرآنی، فنون تدریس پیشرفته و ... است.

 

رئیس اتحادیه موسسات قرآنی استان البرز، مطرح کرد: دغدغه مقام معظم انقلاب اسلامی تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآنی است که در استان البرز در حال حاضر تنها ۱۵ هزار حافظ قرآنی داریم.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان روز خبرنگار ازدواج روزنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد ازدواج آسان ازدواج جوانان کانون های مساجد شیراز خراسان جنوبي موسسات قرآنی البرز کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز طرح سراج محافل انس با قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۸۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی

مدیر کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: ۱۵۰۰ نفر در دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی شرکت کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، اختتامیه دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی با حضور هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، موذنی رئیس دانشگاه شیراز، شیبانی فرماندار شیراز، سید فردین تقی زاده مدیل کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان و دیگر مدیران این سازمان برگزار شد.

تقی زاده در این مراسم ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان گفت: این جشنواره برای دومین بار در سطح ملی به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار شده است و برای سال‌های آینده نیز به صورت پربارتر برگزار خواهد شد.

مدیر کل دانشجویان شاهد و ایثارگر تصریح کرد: این جشنواره در چهار بخش قرآنی، معارفی، هنری و ادبی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر در همه بخش ها و برای تمام دانشجویان دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی در بخش هنری و ادبی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه ۳ هزار نفر در این جشنواره شرکت کرده‌اند، اظهار کرد: در بخش قرآنی ۲۱۹ نفر و در بخش معارفی ۳۵۰ نفر دانشجوی شاهد و ایثارگر به رقابت پرداختند.

تقی زاده خاطرنشان کرد: امروز در آیین اختتامیه این جشنواره میزبان برترین‌های جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی هستیم تا از آن‌ها تقدیر به عمل آوریم.

وی در پایان از داداش پورف معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و موذنی رئیس دانشگاه شیراز در جهت حمایت از برگزاری این جشنواره تشکر کرد.

گفتنی است، در پایان این آیین از برگزیدگان جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی با اهدای لوح و تندیس تقدیر به عمل آمد.

پایان پیام

دیگر خبرها

  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است