Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، دانش آموزان مدرسه های سرتاسر شهر لینکلن شایر در شرق انگلستان، با هدف مبارزه با تبعیض و تعصب ضدمذهبی، به مدت یک روز حجاب به سر می کنند.

انجمن خواهران مسلمان لینکن با مدیران مدارس سرتاسر این شهرستان در گفتگو هستند تا یک روز را به عنوان «روز همبستگی با زنان مسلمان» معرفی کرده و دانش آموزان را به پوشیدن حجاب اسلامی ترغیب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز قرار است در نوامبر 2019 یا فوریه 2020 برپا شود.

غاده محمد از فعالان دینی این گروه محلی ابراز امیدواری کرد که این شیوه مناسبی برای مبارزه با گسترش اسلام هراسی باشد. و روزی فرا برسد که این اقدام به سنتی سالانه در لینکن شایر تبدیل شود.

غاده در مصاحبه با خبرنگاران گفت: هر یک از دانش آموزان این انتخاب را خواهند داشت که حجاب به سر بکنند یا خیر. وقتی ما به مدارس برویم و گفتگوی دوستانه ای با خود دانش آموزان داشته باشیم به این ترتیب احتمال تبعیض را کمتر می کنیم. مسئله فقط درباره مسلمانان نیست. ما امیدواریم بتوانیم موانع را فرو بریزیم و آزار و اذیت تمامی گروه های اقلیت را کاهش دهیم.

این گروه مذهبی اعلام کرده که می تواند حجاب برای دانش آموزان فراهم سازند یا اینکه دانش آموزان به انتخاب خودشان اقدام به خریداری روسری کنند.

گفتنی است آمارهای وزارت کشور بریتانیان نشان داده که جرایم نفرت محور ضدمذهبی 40% تا بیش از 94 هزار پرونده افزایش یافته اند. گزارش مذکور از آوریل 2017 تا مارس 2018 را پوشش داده و نیمی از این جرایم نفرت محور علیه مسلمانان بوده اند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۸۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد

مهلت انتخاب رشته و اصلاحات (سری سوم) دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ مجدد تمدید شد.

به گزارش ایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد:

پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸و اطلاعیه‌های اصلاح آن‌ به تاریخ‌های ۰۲ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۵، ضمن اعلام اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در این آزمون می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۰۸) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده‌ است که بتوانند تا پایان روز دوشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۰نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. 

لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه‌های فوق و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند. 

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • از دانش‌بنیان‌ها، مخترعان و گروه‌های جهادی حمایت کنید
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم