Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@11:19:52 GMT

ماجرای مازیار ابراهیمی و موج سواری ضد انقلاب

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۸۸۰۶

اخیرا کلیپی در فضای مجازی با محوریت فردی به نام مازیار ابراهیمی و با هدف اعلام بی گناهی وی و تعدادی دیگر منتشر شده و ابهامات عدیده ای را در ذهن ها پدید آورده  است و جریان ضد انقلاب با بهره گیری از این ابهامات سعی در مظلوم نمایی عده ای (که مدعی هستند بی گناه مورد شکنجه قرار گرفته اند و هیچ ارتباطی با تیم ترور نداشتند) و تخریب نهادهای انقلابی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا بی مناسبت نیست که تدریجا پرسش های در راستای بررسی ابهامات،مطرح شود: 

۱-آنچه مسلم است یک تیم ترور از سوی سرویس های اطلاعاتی دشمن و به احتمال زیاد موساد در داخل ایران،اقدامخ به ترور دانشمندان عزیز هسته ای می کند!حال این پرسش مطرح است که ان تیم اکنون کجاست؟

۲-ایا ماموریت ان تیم فقط ترور ۴دانشمند هسته ای بود و ماموریت دیگری نداشتند؟


۳-ایا دانشمندان مطرح و اثر گذار در ایران فقط همین تعداد بودند؟

۴-نظر به اینکه این تیم ماموریتش را با موفقیت به پایان رساندو بدون انکه شناسایی شوند و بدون انکه دستگاههای امنیتی ایران متوجه انها شوند و ضربه بخورند!چرا به ناگاه هیچ انگیزه و سوژه ای برای ترور نمی یابند و کارشان تعطیل می شود انهم در شرایطی که در موفقیت کامل به اهدافشان رسیده بودند؟

۵-اگر ان تیم تروریستی ضربه نخورده بود چرا به اقدامات تروریستی ادامه نمی دهد؟

۶-مازیار ابراهیمی فردی کرد زبان و از اهل تسنن است که پیش از دستگیری،مدتها و به طور مداوم به کردستان عراق تردد می کرد.حال چرا سالها پس از ازادی،تصمیم می گیرد در رسانه ی خارجی ادعای شکنجه شدن نماید؟ایا این تصمیم خود اوست یا از او خواسته اند و امکانش را برایش فراهم کرده اند؟یاد شده در طولخ تحقیقات نام افراد زیادی را می برد،حال چرا اینهمه بر نام مهدی هاشمی تاکید می کند؟


برای کسی که از پرونده ی ترور دانشمندان هسته ای مطلع است کاملا واضح و مبرهن است که مازیار ابراهیمی برای سرویس اطلاعاتی دشمن مهره ی سوخته ای بیش نیست و فقط برای تبلیغات علیه نظام مفید است زیراکه تیم او ضربه خورده و کاملا متلاشی شده است.همان گونه که جمالی فشی در مصاحبه اش که در حضور خبرنگاران سیما به مراحل جذب تا انهدام و دستگیری اشاره کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انقلاب موساد هسته ای ایران کردستان عراق رسانه تبلیغات مصاحبه انقلاب تبلیغات ذهن فضای مجازی موساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۰ درصد متکدیان مشهدی معتاد هستند

معاون اجتماعی و مشارکت‌های شهرداری مشهد گفت: براساس آمارهای سال گذشته، تست اعتیاد بیش از ۴۰ درصد متکدیان جمع‌آوری شده، مثبت بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، مهدی ابراهیمی با بیان اینکه تکدی‌گری به عنوان یک آسیب اجتماعی شناخته می‌شود، اظهار کرد: برهمین اساس، طبق قانون، شناسایی و جمع‌آوری متکدیان در معابر شهری، با همکاری نیروی انتظامی را در دستورکار خود داریم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۴۷۰۰ نفر متکدی در سطح شهر شناسایی و به مرکز رسیدگی به آسیب‌دیدگان اجتماعی منتقل شده‌اند، گفت: ۷۵ درصد این افراد «آقا»، ۱۹ درصد «بانوان» و شش درصد هم کودکان زیر ۱۸ سال هستند.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های شهرداری مشهد افزود: متاسفانه تست اعتیاد بیش از ۱۸۹۰ نفر از متکدیان، مثبت بوده است که با هماهنگی مقام قضایی و همکاری بهزیستی به کمپ‌های درمان اعتیاد رایگان و دولتی تحویل شده‌اند.

ابراهیمی تصریح کرد: علاوه بر این، ساماندهی متکدیان اطراف حرم مطهر رضوی نیز با همکاری مسئولین مربوطه صورت گرفته است و در همین قالب، بیش از ۷۹۰ نفر به مرکز رسیدگی به آسیب‌دیدگان اجتماعی منتقل شدند.

ابراهیمی اظهارکرد: متاسفانه شایع‌ترین موضوع در پدیده تکدی‌گری، سوءاستفاده از احساسات زائرین و مجاوران است که متکدیان حرفه‌ای با شیوه‌های متنوع و مختلفی همچون استفاده از عروسک به‌جای نوزاد و تغییر ظاهر از مرد به زن، به تکدی‌گری می‌پردازند.

وی گفت: سالمندان و زنان، بیش از سایر گروه‌های سنی در معابر و چهارراه‌ها حضور دارند و دلیل آن هم، کمک بیشتر مردم به این گروه‌های سنی است.

کد خبر 749308

دیگر خبرها

  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان مشهدی معتاد هستند
  • ماجرای "ترور رامین یکتاپرست، شهروند ایرانی" چیست؟
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • ببینید | ماجرای خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • ماجرای دریافت انگشتر رهبر انقلاب توسط یک کارگر
  • ببینید/ ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی