Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدرسول حسینی فرماندار تویسرکان، با اشاره به برگزاری جشنواره مبل و منبت اشترمل در روز‌های ۲۴ تا ۲۸ مردادماه در تویسرکان گفت: این مرکز تخصصی با ۴۰۰ متر مربع زیربنا همزمان با جشنواره بهره‌برداری می‌شود.

او ادامه داد: امسال برای سومین بار جشنواره مبل‌ و منبت شهرستان در روستای اشترمل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی با اشاره به اینکه شغل اصلی چهار روستای ذیل در شهرستان منبت است افزود: تلاش می‌کنیم با همراهی و همکاری شوراها، دهیاران و اتحادیه مبل و منبت این جشنواره را در روستا‌های اشترمل، جیجانکوه، سید شهاب و شهرک عین‌آباد به صورت متمرکز برگزار کنیم.

فرماندار تویسرکان با تاکید بر اینکه تاکنون مقدمات اولیه برگزاری جشنواره مبل و منبت ایجاد شده است، از بهره‌برداری مرکز تخصصی مبل و منبت روستای اشترمل با ۴۰۰ متر مربع زیربنا خبر داد و ادامه داد: کلنگ این مرکز تخصصی سال گذشته توسط استاندار سابق همدان به زمین زده شده بود.

او با اشاره به اینکه تاکنون دو بار از روند احداث مرکز تخصصی مبل و منبت روستای اشترمل بازدید داشتیم افزود: کار عمرانی این پروژه به اتمام رسیده است.

حسینی بیان کرد: همزمان با جشنواره مبل‌و منبت اشترمل نمایشگاه دستاورد‌های مبل و منبت شهرستان در قالب نمایشگاه و فروشگاه با ۴۰ غرفه برگزار می‌شود.

این مسئول از دیگر برنامه‌های جانبی این جشنواره را برگزاری دوره‌های آموزشی برای افراد علاقه‌مند توسط فنی‌و حرفه‌ای و جشنواره هنرمندی با حضور هنرمندان شهرستان اعلام کرد و گفت: اطلاع‌رسانی این برنامه‌ها توسط دهیاران و شوراها، دستگاه‌های مربوطه، اصناف و اتاق بازرگانی در شهرستان انجام خواهد شد.

فرماندار تویسرکان با اشاره به پخش زنده مراسم جشنواره مبل و منبت اشترمل از شبکه استانی همدان و بخشی هم از شبکه سوم سیما خاطرنشان کرد: بنده به عنوان فرماندار شهرستان نیز در نشست خبری صدا و سیمای همدان در خصوص جشنواره صحبت خواهم کرد.

او با اشاره به افزایش تعداد غرفه‌های نمایشگاه مبل‌و منبت تاکید کرد: تلاش می‌کنیم با استفاده از فرصت جشنواره مبل و منبت اشترمل توانمندی‌های شهرستان را چه در بخش آثار و ابنیه تاریخی و چه در دستاورد‌ها و ظرفیت‌های کشاورزی به ویژه مبل و منبت بیشتر معرفی کنیم، به طور حتم با استفاده از تجربه دو سال گذشته دستاورد‌های جشنواره سال جاری بهتر و بیشتر خواهد شد.

حسینی با تاکید بر اینکه اهتمام بر این است بازار مصرف را در شهرستان بیشتر بهینه کنیم اظهار کرد: با اطلاع‌رسانی گسترده و بهینه شدن بازار، تولید رونق خواهد گرفت.

او با بیان اینکه با این اتفاق انگیزه کارگران، کارفرمایان و استادکاران افزایش پیدا خواهد کرد گفت: امیدواریم در فروشگاه و نمایشگاه امسال عرضه محصولات بیشتر و فروش بیشتری داشته باشیم.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه نقش اصلی این جشنواره به عهده خود فعالان مبل و منبت هست و تلاش بیشتر باید از جانب این قشر باشد تاکید کرد: این برنامه نباید معطوف به یک روز خاص شود؛ بلکه باید یا فصلی و یا نهایت ۶ ماهه یکبار برگزار شود.
انتهای پیام/ج

جشنواره مبل و منبت روستایی در تویسرکان برگزار می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری جشنواره مبل منبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۳۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود

احمد شانیان با اشاره به مذاکرات نهایی انجام شده راه‌اندازی و افتتاح این واحد تولیدی در دهه تولید و تجارت گفت: با افتتاح مرحله نخست این طرح، همزمان مرحله دوم طرح نیز با اشتغال ۱۵۰ نفر کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

او گفت: این واحد صنعتی با ظرفیت تولید بیش از ۴۰۰ نوع محصول یکی از بزرگترین خطوط تولید اسپری‌های بهداشتی و شیمیایی در کشور محسوب می‌شود.

شانیان گفت: این واحد در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی فرسفج و در زمینه تولید و بسته‌بندی چسب، قوطی‌سازی اسپری، ضدیخ و روغن ترمز فعالیت خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان استان
  • برگزاری جشنواره بزرگ دشت غذا در پایتخت
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد