Web Analytics Made Easy - Statcounter

جرارد پیکه، مدافع بارسا می‌گوید بارسلونا هم می‌تواند مثل رئال لالیگا و جام حذفی اسپانیا را رها کند ولی مایل به چنین کاری نیست و برای قهرمانی لالیگا اهمیت زیادی قائل است.

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه مدافع بارسلونا در آستانه دیدار دوستانه بارسا و ناپولی در کنفرانس خبری پیش از این بازی اولین حمله این فصل خود به رئال مادرید را انجام داد و گفت بارسلونا بر خلاف رئال همیشه قهرمانی در لالیگا را اولویت اول خود می‌داند و امسال می‌تواند همه جام‌های در دسترس خود را فتح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیکه در این کنفرانس مطبوعاتی درباره وضعیت فعلی بارسا گفت:" به نظر من بازیکنانی که به جمع ما اضافه شده‌اند شرایط را بهتر کرده‌اند. فرانکی، آنتوان، نتو و جونیور همه بازیکنان عالی‌ای هستند. آنها در گذشته نشان داده‌اند که چه سطح بالایی دارند و در رقابتهای فصل آینده به ما کمک خواهند کرد. ما سال گذشته به فتح همه جامها نزدیک شدیم و امسال هم دوباره برای فتح همه جامهای ممکن خواهیم جنگید".

پیکه در پاسخ به سوالی که آیا قهرمانی در چمپیونزلیگ هدف امسال بارسا است گفت:" ما باید انتظارات را کنترل کنیم چون در غیر اینصورت ضرر می‌کنیم. ما سال گذشته قهرمان اللیگا شدیم ولی بعضی‌ها خوشحال نبودند. ما باید هدفمان قهرمانی در همه جامها باشد ولی نباید به خودمان غره شویم. قهرمانی در لالیگا همیشه هدف و اولویت اول ما است. البته شکی نیست که ما برای قهرمانی در چمپیونزلیگ اشتیاق داریم ولی می‌دانیم این کار چقدر دشوار است. لالیگا دماسنج اصلی است و ما فصل گذشته سال خوبی داشتیم".

پیکه در پاسخ به سوالی درباره انتقال آنتوان گریزمان گفت:" آنتوان بازیکن بزرگی است و حضورش در بارسا خیلی خوشحال کننده است. واکنش هواداران به او در جام خوان گامپر مثبت بود. گذشته را باید فراموش کرد. اگر او گل بزند هر اتفاقی در گذشته افتاده یا نیفتاده در گذشته خواهد ماند. امیدوارم او با تیم خوب هماهنگ شود و به ما برای پیروزی در مسابقات‌مان کمک کند".

 

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا در ادامه می‌گوید این خود نیمار است که باید از علاقه و قصد قطعی‌اش برای پیوستن به بارسا صحبت کند نه هم‌تیمی‌های سابق او در این تیم. پیکه می‌گوید نیمار باید از علاقه‌اش به بازی در بارسا علناً صحبت کند تا دنیا بداند او کدام تیم را می‌خواهد و به این ترتیب دیگر چاره‌ای جز انتقال او به نوکمپ باقی نماند.

 

 

نیمار دو سال بعد از آنکه با قراردادی رکوردشکن و 222 میلیون یورویی بارسا را ترک کرده و به پاری سن ژرمن پیوست حالا مشتاق بازگشت به تیم سابقش بوده و در تابستان اخیر شایعات زیادی درباره انجام شدن یا نشدن این انتقال مطرح شده است.

 

با وجود آنکه مقامات و مدیران بارسا در روزهای اخیر بارها اشاره کرده بودند که نیمار از شرایط خود در PSG ناراضی است، پیکه، مدافع بارسا و هم‌تیمی سابق نیمار در این تیم می‌گوید هم‌تیمی‌های سابق نیمار در بارسا با اینکه از تمایل او برای این انتقال خبر دارند ولی دیگر درباره او صحبت نخواهند کرد و این خود نیمار است که باید علناً از اشتیاقش برای بازی در بارسا بگوید.

 

پیکه در این باره به خبرنگاران گفت:" بله، من البته با نیمار حرف می‌زنم ولی خود او است که باید با صدای بلند در این باره صحبت کند. ما با هم صحبت‌ می‌کنیم ولی حرفهای ما خصوصی است و من فکر نمی‌کنم درست باشد که اینجا درباره مکالمات‌مان توضیح بدهم".

 

ستاره بارسا در ادامه گفت:" نیمار چه وقتی که درون زمین است و چه در بیرون از زمین، یک ستاره است. ما امیدواریم اتفاقی بیفتد".

 

 

پیکه در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" نیمار بازیکن بزرگی است که رختکن بارسا، شهر بارسلونا و این باشگاه را به خوبی می‌شناسد. من مطمئنم در باشگاه ما خیلی‌ها هستند که مایلند نیمار به بارسا برگردد. می‌دانم این عملیات خیلی پیچیده‌ای است. او بازیکن PSG است ولی ما همین الان تیمی داریم که می‌تواند برای فتح هر جامی یک مدعی باشد. همه می‌دانید من با نیمار چه رابطه نزدیکی دارم و مسلما از حضور او در بارسا خیلی خوشحال می‌شوم. ولی او بازیکن PSG است و نظر من چیزی را در واقعیت عوض نمی‌کند".

 

جرارد پیکه بارسلونا نیمار پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جرارد پیکه بارسلونا نیمار پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۳۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران رئال مادرید در چند پنجره نقل و انتقالاتی اخیر اقدام به خرید بازیکنان جوان کردند تا بتوانند از آنها در ترکیب تیم‌شان استفاده کنند و نسلی که افتخارات بسیاری را برای آنها به ارمغان آورد آرام آرام کنار بگذارد.

این موضوع به خصوص در خط میانی رئال به شکل قابل توجهی مشاهده می‌شود و بازیکنانی مانند لوکا مودریچ و حتی تونی کروس در این فصل تا حدی از ترکیب اصلی فاصله گرفتند تا هافبک‌های جوان فرصت بیشتری برای بازی و کسب تجربه در دیدارهای بزرگ و مهم داشته باشند.

مدیران و کادر فنی رئال مادرید پیش از این هم تاکید کرده بودند که قصد دارند بازیکنان جوان را در کنار ستاره‌های با تجربه در این تیم قرار دهند تا آنها بتوانند درس‌هایی که باید برای بازی در چنین سطحی بدانند را از آنها یاد بگیرند.

راکیتیچ در گفتگو با با اشاره به روندی که در رئال مادرید آغاز شده است اظهار داشت:«رئال مادرید تصمیم گرفت که تغییر نسلش را به شکلی آهسته‌تر پیش ببرد. مودریچ و کروس هنوز در این باشگاه حضور دارند مدیران آنها به دنبال یافتن گزینه‌های جوان‌تر هستند. این در حالی است که تمامی این تغییرات در بارسلونا با سرعت بسیار زیادی انجام شده است.»

دیگر خبرها

  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت
  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!