Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@22:34:10 GMT

اقتدار و امنیت کشور سرمایه ای افتخارآفرین است

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۵۷۵۸

اقتدار و امنیت کشور سرمایه ای افتخارآفرین است

به گزارش ایرنا،سید«علی آقازاده» روز چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی استان مرکزی افزود: پوسته قوی امنیتی در داخل کشور و مرزهای ایران اسلامی نعمت بزرگی است که تهدیدها و توطئه های دشمن را ناکام می گذارد.
وی اظهار داشت: این مهم با تلاش نیروهای خدوم انتظامی،نظامی و سربازان گمنام امام زمان به عنوان پاسداران امنیت و حافظان مرزها فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی گفت: پشتوانه هر فعالیت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی امنیت است که این مهم به بهترین شکل در کشور دنبال شده است.

آقازاده افزود: ارتباط نیروی انتظامی با مردم موثر و کاربردی است و اعتماد مردم به این نهاد در بهترین شرایط قرار دارد.

وی اظهارداشت: جمهوری اسلامی  کشوریاست  که واژه خودکفایی و استقلال را محور کار قرار داده و در این راستا موفقیت های زیادی دارد.

فرمانده سابق انتظامی استان مرکزی نیز در این آئین  گفت: راهبردهای مقام معظم رهبری شاکله کار در نیروی انسانی را می سازد و این حوزه همه توانش را برای حفظ و ارتقای مولفه های امنیتی و اجتماعی به کار گرفته است.

سردا«کیومرث عزیزی» افزود: کشف ۲۶ هزار و ۶۰۴ کیلو گرم مواد مخدر در چهار سال اخیر از ماموریت هایی بود که در استان مرکزی محقق شد و  ۶۳ هزار قاچاقچی در این راستا دستگیر شده اند.

وی عنوان کرد: ۱۵۹ میلیارد تومان حجم کشف سلاح، مهمات و کالای قاچاق در چهار سال اخیر بوده و در این راستا ۱۳۵ هزار نمتخلف به چنگال قانون گرفتار آمده اند.

فرمانده انتظامی سابق استان مرکزی پرداخت یک هزار و ۱۱۵ تسهیلات، ۴۷۵ دوره نسیم معرفت، راه اندازی معتمدین پلیس در سطح کلانتری ها و کاهش شمار تلفات جاده ای را از دیگر خدمات نیروی انتظامی استان مرکزی در چهار سال اخیر عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز گفت: نیروی انتظامی استان می کوشد تا چالش ها و تهدیدها را محو و امنیت پایدار را به  مردم هدیه دهد.

سرهنگ«حسن مفخمی شهرستانی» افزود: هوشمند سازی پلیس در اولویت برنامه های این نهاد خدمت رسان است.

وی گفت: این استان در مسیر اصلی عبوری کشور قرار دارد و کاهش تصادفات رانندگی از برنامه های اولویت دار این مجموعه است.

در این آئین، سرهنگ«حسن مفخمی شهرستانی» به عنوان فرمانده انتظامی استان مرکزی برای سه سال معرفی و از خدمات چهارساله سردار «کیومرث عزیزی» تجلیل شد.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان یک میلیون ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

۶۹۹۱/۶۰۱۳/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف تصادفات رانندگی جمهوری اسلامی سرمایه فرمانده انتظامی استان مقام معظم رهبری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۵۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویترین تسنیم شماره ۶۵۷/ اکسپو در «خانه امن»

برگزاری نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران با حضور بیش از ۲۳۰۰ تاجر و سرمایه گذار بین المللی از ۱۰۳ کشور دنیا، آن هم پس از پاسخ موشکی ایران به اسرائیل، به اذغان مهمانان خارجی این نمایشگاه از امنیت بالای سرمایه گذاری در ایران حکایت دارد. - اخبار ویژه نامه‌ها -

هر روز بخشی از مهمترین اخبار و گزارش‌های تسنیم را در ویترین تسنیم ببینید:

1- اکسپو 2024، «نمایش امنیت» ایران 

2-استقبال کم‌سابقه سرمایه‌گذاران 103 کشور از ایران‌اکسپو2024 

3- اعترافات عضو بازداشت‌شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم 

4- اذعان بی‌بی‌سی به ساختگی بودن اسناد درباره نیکا شاکرمی 

5- شگردهای دانشگاه‌ها برای سرکوب دانشجویان معترض در آمریکا 

6- برنامه کودکی نداریم که درباره «جیغ و دست و هورایش» صحبت کنیم 


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۷/ اکسپو در «خانه امن»