Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@05:32:35 GMT

امدادرسانی آتش نشانی رشت در پی واژگونی خودرو

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۵۹۵۳

امدادرسانی آتش نشانی رشت در پی واژگونی خودرو

شهرام مومنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محبوس شدن راننده در پی سقوط و واژگونی خودروی سواری صبح امروز به مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد که بلافاصله پنج آتش نشان به همراه یکدستگاه خودروی اطفایی و نجات، به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به وقوع این حادثه در جاده تهران روبروی پایانه مسافربری در کلانشهر رشت اظهار داشت: یک دستگاه خودروی سواری پراید، پس از خارج شدن از مسیر اصلی، به داخل نهر کنار جاده سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت با اشاره به محبوس شدن راننده در داخل خودرو خاطر نشان کرد: تیم نجات آتش نشانان اعزامی از ایستگاه ۱۰ آتش نشانی بلافاصله نسبت به ایمن سازی و خارج کردن راننده مصدوم به بیرون از خودرو اقدام کردند. 

وی علت حادثه را در دست بررسی دانست و تصریح کرد: راننده ۵۵ ساله که به شدت از ناحیه سر، صورت، دست و پا دچار مصدومیت شده بود؛ توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

۱۴ ایستگاه آتش نشانی در رشت فعال است.

۷۲۸۶ / ۲۰۰۷/

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم

برخورد سه دستگاه خودروی سواری در بروات و واژگونی خودرو در محور ماهان - بم ۱۴ حادثه‌دیده برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، ساعت ۰۹:۳۹ و ۱۴:۳۲ امروز شنبه هشتم اردیبهشت به ترتیب در شهرستان بروات و کیلومتر ۲۳ محور ماهان - بم موجب بروز حادثه برای ۱۴ نفر شد.

در حادثه اول، برخورد خودروهای پژو ۴۰۵، پژو پارس و ام وی ام، نه نفر دچار حادثه شدند و در حادثه دوم واژگونی خودروی پژو پارس موجب مصدومیت پنج نفر شد.

کد خبر 748524

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر