Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های تونسی از معرفی یک نامزد دیگر برای انتخابات ریاست جمهوری آتی تونس خبر دادند. ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ بین الملل آفریقا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش رسانه‌های تونسی، «حمةّ الهمامی» از رهبران ائتلاف موسوم به الجبهه الشعبیه التونسیه خود را به طور رسمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت نام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تونس از جمعه دوازدهم مرداد شروع شد و تا هجدهم مرداد ماه ادامه خواهد داشت. براساس اعلام هیئت عالی انتخابات تونس تاکنون 11 نفر برای شرکت در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند. طبق قانون انتخابات تونس هر نامزد موظف است امضای موافق 10 نماینده پارلمان یا 10 هزار نفر از تونسی ها را جمع آوری کند تا بتواند به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند. قرار است  تلویزیون تونس برنامه  مناظره  نامزدهای ریاست جمهوری را از ششم سپتامبر 2019 پخش کند.

انتهای پیام/

R36355/P/S90,8,88/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۷۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • جزئیات جدید درباره دور دورم انتخابات مجلس /انتخابات در این حوزه ها، الکترونیکی نیست