Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار غلامرضا جلالی در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان خراسان رضوی با بیان اینکه کشور ما در شرایط کنونی در چندین لایه با دشمن درگیر است، تاکید کرد: نظام اسلامی با صبر استراتژیک به ویژه در زمینه برجام، دشمن را در موضع انفعال قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها تلاش داشتند تا با بازی ارعاب نظامی، ایران را مجبور به پذیرش خواسته های سلطه طلبانه خود کنند، گفت: توان بازدارندگی ایران به ویژه در حوزه نظامی سبب شد تا بازی ارعاب آنها رنگ ببازد چراکه اراده نظامی ایران با منهدم شدن یک پهپاد جاسوسی گران توسط یک سلاح بومی، بر دشمن غالب شد و آنها فهمیدند ایران در دفاع از خود با کسی شوخی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی خاطرنشان کرد: تحریم وزیر امور خارجه ایران از سوی آمریکا پایان خط دیپلماسی فریب بود اما در این شرایط باید مراقب ترفندهای سیاسی برخی از جمله رئیس جمهور فرانسه باشیم که به نظر می رسد تلاش دارد مطالبات آمریکا از ایران را از زبان اروپا بیان کند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در ادامه با بیان اینکه، امروز احساس ملی ما امنیت و آرامش است، اظهار کرد: این احساس امنیت ناشی از توان بالای دفاعی امنیتی کشور است که تمام برنامه های تروریستی دشمن را نقش بر آب کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز کشور در حوزه اقتصادی نیز به سمت آرامش پیش می رود، گفت: به نظر ما در آینده نزدیک بخش عمده ای از تهدیدات اقتصادی دشمن نیز بی اثر خواهد شد.

جلالی همچنین به تهدیدات سایبری دشمن علیه کشور اشاره کرد و گفت: علی رغم اقدامات خصمانه دشمن، کشور از نظر سایبری پایداری لازم را دارد و آنها نتوانسته است به اهداف خود دست پیدا کنند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه رهبری معظم انقلاب اسلامی امروز خواستار ایجاد آرایش دفاعی در برابر دشمن هستند، گفت: ما در تمامی حوزه ها به ویژه اقتصاد و فضای مجازی باید این آرایش را شکل دهیم.

2727

کد خبر 1287509

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پدافند غیرعامل امانوئل مکرون حسن روحانی ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال حسن روحانی محمدجواد ظریف استان آذربایجان شرقی خبرنگار لیگ برتر نوزدهم ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۸۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه که صبح امروز برگزار شد گفت: تولیدات کارگران عزیز ما علی رغم همه تهدیدها و تحریم‌ها برای کشور نقش آفرین است.

وی‌افزود: همان طور که رهبری بر آن تاکید فرمودند، تلاش‌ها و اقدامات کارگران ما باید امید آفرین باشد و همان طور که در شعار امروز این جشنواره آمده است، «ما پای کار ایران هستیم» و این شعار نشان از روحیه جهادی و ارزشمند کارگران، مدیران و کارفرمایان ماست.

رئیس جمهور اظهار کرد: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است و در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند و تلاش و فعالیت‌های کارگران ایرانی به عنوان محور همه تلاش‌ها در عرصه تولید محسوب می شود و نقش کارگران در آن بی بدیل است، لذا باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر صورت بگیرد.

در حال تکمیل

کد خبر 6092960

دیگر خبرها

  • رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین
  • اولین واکنش رهبر انقلاب به اعتراضات دانشجویان در آمریکا و اروپا
  • تحولات غزه؛ محور رایزنی تلفنی امیر قطر و رئیس‌جمهور مصر
  • دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ درباره تحولات غزه
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل