Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:48:00 GMT

خبرنگار مهر برنده جایزه جشنواره نانو و رسانه شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۰۰۹۷

خبرنگار مهر برنده جایزه جشنواره نانو و رسانه شد

به گزارش خبرنگار مهر، ستاد توسعه فناوری نانو در راستای کمک به دستیابی کشور به اهداف سند ۱۰ ساله دوم توسعه فناوری نانو علاوه بر ارزیابی کمی فعالیت رسانه ها، محتواهای داخلی و محتواهای مرتبط با صنعت، بازار و صادرات را در عملکرد رسانه ها مورد بررسی قرار می دهد.

بر این اساس، این ستاد هر ساله در راستای ارزیابی عملکرد رسانه ها اقدام به برگزاری جشنواره «نانو و رسانه» و تجلیل از رسانه های برتر و افراد با عملکرد بهتر در ترویج فناوری نانو می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره در دو بخش کلی رسانه های عمومی و رسانه های تخصصی صنعت برگزار می شود. امسال نیز همانند سال های گذشته در بخش رسانه های برتر، افراد با عملکرد برتر و برترین آثار رسانه ای معرفی و تقدیر شدند.

در بخش رسانه های برتر، خبرگزاری دانشجو، روزنامه فرهیختگان، رادیو ایران و شبکه خبر حائز رتبه یکم تا چهارم شدند.

همچنین در بخش برترین آثار رسانه ای در سال ۹۷، در بخش خبرگزاری ها، میترا سعیدی کیا خبرنگار مهر با اثری با عنوان «زندگی زیر سقف نانو/وقتی صنعت ساختمان رنگ فناوری می گیرد» حائز رتبه دوم شد.

همچنین در بخش افراد با عملکرد بهتر، سیدجواد ابویی خبرنگار شبکه خبر و مرضیه حسن پور خبرنگار خبرگزاری فارس و مریم رضایی خبرنگار ایسنا رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 4687547 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: فناوری نانو اصحاب رسانه تقدیر خبرنگار نوآوری تحقیقات علمی ماهواره شرکت دانش بنیان فناوری فضایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گوشی هوشمند موبایل فناوری نانو فیس بوک امنیت اطلاعات اینترنت ناسا دانشگاه شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۰۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت

 جایزه نت پک و جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران دقایقی پیش به فیلم ناهید صدیق اهدا شد. ناهید صدیق کارگردان، رضا محقق تهیه‌کننده و ایمان صدیق بازیگر در مراسم حضور داشتند.

جشنواره مسکو دومین جشنواره قدیمی جهان است و به‌عنوان یکی از جشنواره‌های رتبه الف جهان شناخته می‌شود. این رویداد ۱۹الی ۲۶ آپریل در مسکو در حال برگزاری است.

امشب، جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ اختتامیه جشنواره برگزار می‌شود و فیلم «آه سرد» در بخش مسابقه اصلی حضور دارد.

بازیگران فیلم «آه سرد» ایمان صدیق، علی باقری، محمد اشکانفر، سالار دریامج، امیر شمس، امیر آرام، کوروش اشراقی، حسام رضاییان، اهورا بهرامی و برسام بهرامی هستند.

نت پک (NETPAC) یک سازمان پیشرو برای کشف و ترویج سینمای آسیا و اقیانوسیه است که در سال ۱۹۹۰ در دهلی نو تاسیس شده و دبیرخانه آن در حال حاضر در کلمبو در کشور سریلانکا قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد
  • «آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • جین کمپیون جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ را می‌گیرد
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت