Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین صبوری دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره نشست سالانه این جنبش تصریح کرد: با توجه به پایان دوره فعالیت اعضای شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی، نشست تشکیلاتی این اتحادیه از تاریخ ۲۳ الی ۲۵ مردادماه در تهران برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این نشست به دنبال استفاده از جاذبه تبلیغاتی سیاسیون نخواهیم بود و محوریت تأکید بر حل مسائل اندیشه و واقعیِ موجود در جامعه و ذهن دانشجویان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی با بیان اینکه عدالتخواهی برای یک دانشجوی انقلابی به‌معنای عام عدالتخواهی، اصالت دارد، گفت: عدالتخواهی، پیش شرط و پسوند ندارد، چنانچه تمام قیدهای معنویت، اخلاق، جمهوریت و عقلانیت را ذیل خود دارا است.

صبوری عنوان کرد: عدالت اسلامی عین اخلاق و دین داری است، عدالت اسلامی عین حریت، آزادگی و استقلال فکری و سیاسی است؛ در جنبش عدالتخواه دانشجویی معتقدیم عدم وجود حریت نسبت به جناح بندی‌های سیاسی، جز شعار نیست! نمی‌شود هم عدالتخواه و هم دلبسته اصحاب قدرت بود.

این فعال دانشجویی بیان کرد: در یک سال گذشته نشان داده شد که، هر چند مسیر تحقق کامل قسط، طولانی‌تر و دورتر بوده، اما مبارزه در راه عدالتخواهی یک رسالت نتیجه بخش است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در روز پایانی این نشست، انتخابات اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی برگزار و اعضای جدید شورای مرکزی این اتحادیه معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

300 / 188 محمد حسین صبوری جنبش عدالتخواه دانشجویی عدالت اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جنبش عدالتخواه دانشجویی عدالت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۰۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب جنبش‌های دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دانشجویان آمریکایی و اروپایی با برپایی جنبش‌های دانشجویی، جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند که این جنبش‌ها با سرکوب شدید دولت‌های غربی مواجه شده است.

این جوانان هم که پرورش یافته همان فرهنگ غربی هستند در مقابل این اعمال جنایتکارانه و کشتار بیرحمانه مردم مظلوم فلسطین واکنش نشان دادند ، اما دولت امریکا و صهیونیست‌ها تحمل این اعتراض‌ها را ندارند.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه اصفهان در حمایت از جنبش دانشجویی آمریکا
  • دموکراسی بدون روتوش/ پلیس آمریکا زیر تیغ عدالت دانشجویی
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • سرکوب جنبش‌های دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • دانشگاهیان تهران در حمایت از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی چه گفتند؟
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • عکس/ جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در پاریس
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به پاریس رسید
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان