Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@23:25:52 GMT

مقام سوم تولیدات ایرنای کشور به خبرنگار انزلی رسید

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۰۷۵۶

مقام سوم تولیدات ایرنای کشور به خبرنگار انزلی رسید

به گزارش ایرنا در نخستین جشنواره سراسری تولیدات سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، از میان یک هزار و هفت اثر ارسالی به دبیرخانه، ۳۳۹ اثر به مرحله نهایی راه یافت که از این  ۳۳۹ اثر راه یافته به مرحله نهایی، هیات داوران ۳۲ اثر را شایسته قدردانی و ۵۴ اثر را به عنوان آثار برتر و برگزیده معرفی کردند.

بر اساس این گزارش اعضای هیئت داوران جشنواره ، آخرین نشست مرحله نهایی داوری را سی ام تیر در اتاق کنفرانس ساختمان مرکزی برگزار و کدهای افراد برگزیده و شایسته قدردانی را برای دبیرخانه ارسال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله که ۱۳ استاد دانشگاه و کارشناس زیر نظر فریدون صدیقی دبیر علمی جشنواره ، مرحله اولیه و نهایی داوری را از ۲۵ خرداد تا سی ام تیر ۹۸ انجام دادند؛ ۸۵ گزارش، ۶۷ گزارش تصویری (عکس)، ۵۸ اثر چند رسانه ای شامل فیلم، تصویر متحرک (موشن گرافی)، داده نما (اینفوگرافی) و صدا، ۴۱ مصاحبه، ۳۱ یادداشت، ۲۱ خبر، ۱۱ تحلیل، ۱۰ ترجمه، ۹ بولتن و ۶ نظرسنجی توسط داوران مرحله نهایی ارزیابی شد و رضا اکبری خبرنگار ایرنا در بندرانزلی توانست رتبه سوم کشوری در حوزه خبر را با عنوان "سکان اقتدار در دریا در گام دوم انقلاب به جوانان سپرده می شود" از آن خود کند.

رضا اکبری از سال ۱۳۹۳ در بندرانزلی به عنوان خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مسئولیت ثبت و انعکاس اخبار و مراسم شهرستان بندرانزلی را بر عهده دارد.

۷۴۷۱/۲۰۰۷/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استاد دانشگاه انقلاب جمهوری اسلامی اثر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۰۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارشناسان، داوران و متخصصین حوزه ورزش، کاندیداهای جشنواره «قهرمان ایران» را انتخاب و سپس با رای مردم، برترین‌ها در بخش‌های مختلف معرفی شدند.
تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران که حدود ۴ سال است زیر نظر انجمن هاکی روی یخ فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی فعالیت خود را آغاز کرده، با برنامه‌ریزی دقیق و فعالیت مستمر دست‌اندرکاران این رشته، به بهترین عناوین دست یافته است.
این تیم که در سال ۱۴۰۳ نیز مقتدرانه عنوان قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد، با روند رو به رشد، تلاش بی وقفه و شبانه‌روزی، نظم مثال‌زدنی و نتایج درخشان، توانست نظر کارشناسان جشنواره و مردم ورزش‌دوست و قدرشناس ایران را به خود جلب کند و این عنوان را از نگاه داوران به خود اختصاص دهد.


کسب این عنوان در حالی بدست آمده که تیم ملی هاکی روی یخ ایران حتی یک پیست اختصاصی نیز ندارد و با حمایت ایرانمال، در پیست یخ این مجموعه تمرینات آماده‌سازی خود را پیگیری می‌کند.
این موفقیت نشان‌دهنده تلاش و پشتکار مثال‌زدنی ورزشکاران و مربیان تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران است و امیدواریم شاهد موفقیت‌های روزافزون این تیم در عرصه‌های بین‌المللی باشیم.

اعضای تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران از رئیس سازمان صدا و سیما به دلیل پوشش مستقیم مسابقات خود در رویدادهای مختلف با اهدای یک پیراهن تیم ملی که به امضای ملی پوشان رسیده بود تقدیر و تشکر کردند

گفتنی است، تیم فوتبال ساحلی ایران بعنوان یکی از پرافتخارترین تیمهای ورزشی ایران نیز از سوی آرای مردمی بعنوان برترین تیم جشنواره «قهرمان ایران» از نگاه مردم شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899469

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: ملوان ۰-۰ سایپا
  • گردشگران جشنواره «گیلاس کن»رشد ۵۰ درصدی داشته است
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • گزارش زنده: ایران 0 - قرقیزستان 0
  • اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی