Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@10:56:32 GMT

خسارت ۵۰۰ میلیاری سیل به شهرستان چگنی

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۹۰۹۵

خسارت ۵۰۰ میلیاری سیل به شهرستان چگنی

فرماندار شهرستان دوره چگنی با اشاره به خسارت 500 میلیاردی سیل به این شهرستان گفت: بهسازی و ترمیم راه‌ها و پل‌های تخریبی عمده‌ترین نیاز است.

به گزارش ایلنا از لرستان، قدرت الله ترابی نژاد در شورای اداری لرستان گفت: ۱۱۷ روستای چگنی تحت پوشش شرکت آبفار است، بقیه روستاها هم عمدتا قبل از وقوع سیل دارای آب بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار چگنی با اشاره به اینکه در جریان سیل امسال، شهرستان چگنی آسیب جدی دید، افزود: به زیرساخت های شهرهای دوره و روستاهای ما آسیب جدی وارد شد. روستاهای حیات الغیب، چم حسین، درمره، پاکدشت و ... و در مجموع حدود ۱۵۲ روستا آسیب جدی دید و بیش از ۵۱۰ میلیارد خسارت به زیربخش های عمرانی، زمین های کشاورزی، دامداری ها، واحدهای تجاری و مسکونی و ... وارد شد.

ترابی نژاد با اشاره به اینکه ۳۰ دهنه پل از شهرستان به طور کامل تخریب شده است، یادآور شد: در مسیر رودخانه کشکان اکثر پل ها و راه های ارتباطی تخریب شده اند و بازگشایی راه های مسدود شده و احداث پل های موقت پس از سیل، برآورد خسارت ها و انعکاس به مسئولان، کمک در جهت پاکسازی زمین های کشاورزی و ... از جمله اقدامات پس از سیل بوده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف زمین سیل شورای اداری کشاورزی شهرستان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۹۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان

به گزارش همشهری آنلاین، سرپرست شیلات شهرستان چابهار گفت: انفجار گاز اکسیژن جوشکاری باعث آتش سوزی لنج صیادی در اسکله هفت تیر شهرستان چابهار شد.

سعیدی، در تشریح جزئیات این حادثه افزود: ظهر امروز حوالی ساعت ۱۵ بر اثر تعمیرات و جوشکاری لنج صیادی و انفجار گاز اکسیژن در شهرستان چابهار یک لنج صیادی کاملا طعمه حریق شد.

کد خبر 848180 منبع: ایرنا برچسب‌ها آتش‌ سوزی خبر مهم بندر چابهار

دیگر خبرها

  • کشاورزان مکلف به نظارت بر استخرهای کشاورزی
  • خسارت ۸۳ میلیارد تومانی سیل به سازه‌های آبخیزداری زیرکوه
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند