Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@13:29:41 GMT

هنجارشکنان بازار ساحلی آستارا دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۳۰۰۴

هنجارشکنان بازار ساحلی آستارا دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ جهانبخش آرمان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در درمانگاه سیدالشهدا (ع) آستارا افزود: ۲۱ نفر از افراد عرضه کننده مواد لهو و لعب در سطح بازار دستگیر و از هشت نفر آنان تعهد کتبی اخذ و ۱۳ نفر نیز با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

وی با تقدیر از همکاری نیروی انتظامی اضافه کرد: بسیاری از گردشگران آستارا بازار ساحلی را به دلیل برخورداری از حدود یک هزار واحد تجاری برای مقصد سفرهای خود انتخاب می کنند و برقراری نظم و امنیت اخلاقی و اجتماعی در آنجا اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه آستارا گفت: در روز عید سعید غدیر خم این واقعه تاریخی برای نخستین بار در پارکینگ پشت بازار ساحلی آستارا بازسازی خواهد شد و مشارکت هنرمندان و بسیجیان در این برنامه ضرورت دارد.

آرمان گفت: خبرنگاران شهرستان آستارا به طور شایسته برنامه های سپاه و بسیج را پوشش می دهند و امیدواریم با رعایت سه اصل سرعت، دقت و صحت مطالبات مردم را پیگیر باشند.

۱۷مرداد سالروز شهادت محمود صارمی در حمله گروهک تروریستی طالبان به کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان در سال ۱۳۷۷ به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و علاوه بر فعالیت ۹ نشریه محلی و نمایندگی ۶ خبرگزاری، دفترهای صداوسیما و خبرگزاری جمهوری اسلامی در آن فعال است. 

۷۱۰۵/۲۰۰۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان گیلان افغانستان جمهوری اسلامی طالبان نیروی انتظامی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۳۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران

سرهنگ ارسلان خادمیان گفت: با مشارکت یگان‌های انتظامی این شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهر با هماهنگی مرجع قضائی اجرا شد.    وی افزود: در اجرای این طرح ماموران ۱۰ نفر قاچاقچی و ۱۷ نفر معتاد و ۵ نفر از اراذل و اوباش را دستگیر و۲۵۱ دستگاه انواع خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت توقیف کردند.   خادمیان تصریح کرد: در ادامه این طرح ۴۰ نفر به جرم سرقت و ۱۸۳ نفر به دلیل ارتکاب به جرایم مختلف دستگیر و ۲۷۵ مورد حکم جلب اجرا شد.   فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی برابر قانون برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم شریف شهرستان گچساران همچنان ادامه دارد و تاکنون موفقیت‌های خوبی در این راستا داشته ایم وبا مخلان نظم و آرامش مردم برخورد جدی صورت می‌گیرد لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس ۱۱۰اطلاع دهند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • پیشرفت دریایی در کشور هند و پروژه عظیم ساگارمالا