Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@17:22:08 GMT

واکنش کیهان به موزیک ویدئوی کوچه نسترن ابی

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۰۳۰۲۳

واکنش کیهان به موزیک ویدئوی کوچه نسترن ابی

رویداد۲۴ روزنامه کیهان نوشت: با گذشت چند روز از انتشار آخرین نماهنگ جریان فرهنگی- رسانه‌ای غرب علیه ارزش‌های دفاع مقدس انتقادات و اعتراض‌ها به آن از طرف جریان‌های مختلف ادامه دارد.

عمده این انتقادات به فضای انتزاعی، بیگانه و دور از واقعیت سازندگان این نماهنگ از زندگی مردم ایران اشاره دارد. این نماهنگ که خارج از ایران ساخته شده کاملاً با فرهنگ ایران و شهدای دفاع مقدس بیگانه است تا حدی که برخی مضامین آن را می‌توان توهین به فرهنگ دفاع مقدس و شهدای گرانقدر آن عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماهنگ از زبان سربازی که برای خدمت به اجبار راهی جبهه می‌شود، راوی ترس، خفت و خواری اوست که علی‌رغم میل باطنی و دلبستگی‌های مادی‌اش به میدان نبرد فرستاده شده است و از هیچ کوششی برای تحقیر روحیه ملی و حماسی دفاع از وطن فروگذار نمی‌کند. جالب آنجاست که این نماهنگ توسط خواننده‌ای جنگ‌طلب اجرا شده که حامی تحریم و فشار به ایران برای براندازی جمهوری اسلامی است.

شعر این اثر را نیز یغما گلرویی سروده است. خواننده‌ای که با هر بادی به اهتزاز در می‌آید و صرف تأمین معاش شخصی‌اش اصلی‌ترین انگیزه برای سرودن است. او که تا دیروز با نهاد‌های حاکمیتی داخل ایران قرارداد می‌بست و از جمهوری اسلامی ارتزاق می‌کرد، امروز سراینده نماهنگی ضدمیهنی شده که توسط جریان افراطی جنگ‌طلب خارج کشور تولید شده است. گلرویی پیش از این نیز بار‌ها کینه شخصی‌اش را به جمهوری اسلامی نشان داده بود، اما مسئولان فرهنگی کشور با او به تعامل پرداخته بودند.

تولیدات فرهنگی جریان رسانه‌ای غرب علیه ایران همسو با اهداف سیاسی آن‌ها تنظیم می‌شود. در شرایطی که غرب و در رأس آن آمریکا با فشار حداکثری سیاسی و اقتصادی به دنبال تسلیم ایران و از بین‌بردن استقلال ملی کشورمان است؛ این آثار با درون‌مایه نفی مقاومت و تحقیر ملی ضمن ترویج ناامیدی و سرخوردگی زمینه را برای تسلط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی غرب فراهم می‌کند. منبع: روزنامه کیهان برچسب ها: رویداد24 ، موزیک ویدئوی جدید ابی ، ابی ، موزیک ویدئوی کوچه نسترن ابی ، آهنگ کوچه نسترن ابی ، یغما گلرویی ، کیهان سرگرمی

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۳۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئوی مقاومت عراق از حمله به حیفا

مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز خبر داده بود که به بندر حیفا در شمال فلسطین اشغالی حمله کرده است. ویدئویی از شلیک موشک کروز گروه مقاومت به سمت حیفا را در ادامه گزارش مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • شهر بدون کوچه ایران را بشناسید
  • دانلود آهنگ های شاد جدید 1403
  • واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان
  • نمایشگاه کتاب تهران متعلق به جریان فرهنگ و ادب کشور است
  • نماهنگ/ راه حل مشکل غرب آسیا
  • ویدئوی مقاومت عراق از حمله به حیفا
  • ویدئوی بایدن با موضوع جنگ ستارگان واکنش‌برانگیز شد
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق