Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت:خداوند ماه ذی الحجه و روز عرفه را وسیله‌ای برای رشد و تکامل معنوی انسان‌ها قرار داده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به نزدیک بودن روز عرفه و عید قربان افزود: روز عرفه یکی از بهترین و پرفضیلت‌ترین روز‌ها پس از شب‌های قدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه بندرعباس گفت: خداوند می‌فرماید اگر کسی در شب‌های قدر آمرزیده نشد باید خود را برای روز عرفه آماده کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ۲۳ مرداد و روز مقاومت اسلامی افزود: اکنون ایران اسلامی با داشتن تجربه مقاومت در هشت سال دفاع مقدس، الگویی برای گسترش فرهنگ مقاومت در کشور‌های اسلامی و غیر اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت:در روز‌های گذشته نیز با دلاورمردی‌های نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سرنگونی پهباد پیشرفته آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی، وجود فرهنگ مقاومت در کشور به اثبات رسیده است.

خطیب جمعه بندرعباس همچنین با اشاره به ۲۱ مرداد و روز حمایت از صنایع کوچک افزود: باید با حمایت‌های گسترده از صنایع کوچک، هر خانه را به یک کارخانه برای تولید محصولات بومی و ایرانی تبدیل کنیم.

وی با اشاره به اینکه در گذشته معیشت بسیاری از خانواده‌ها در هرمزگان با تولید صنایع دستی در خانه‌ها تامین می‌شد گفت: متاسفانه امروز هرمزگان خود را از مزیت‌های تولید صنایع دستی و شکل گیری صنایع کوچک در خانه‌ها محروم کرده است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ایجاد اشتغال، شکوفایی اقتصادی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی را از مهمترین مزایای صنایع کوچک دانست و از همه مسولان مربوط خواست با ایجاد بستر‌های مناسب و مهارت آموزی به خانواده‌ها زمینه را برای گسترش این صنایع فراهم و از دستگاه‌های اجرایی و مردم خواست نیاز‌های خود را از محصولات بومی تولید شده در استان تامین کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بندعباس با اشاره تأثیر‌های مخرب شایعه سازی و شایعه پراکنی در افراد و جامعه گفت: شایعه جنگ روانی است و می‌تواند تاروپود انسجام جامعه اسلامی را از بین ببرد.
خطیب جمعه بندرعباس، نا امنی، از بین رفتن آرامش واعتماد عمومی و نفوذ دشمن در جامعه را از مهمترین آثار شایعه سازی و شایعه پراکنی دانست.
وی در پایان شهادت مظلومانه امام محمد باقر (ع) که پایه گذار نهضت علمی در اسلام بودند را به همه مسلمانان جهان تسلیت گفت.

انتهای پیام/ز

 

خطبه های نماز جمعه بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۰۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه اهر گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر به عنوان ایثارگران واقعی خود را برای نجات مردم فدا و ایثار می‌کنند.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در جمع داوطلبان هلال احمر شهرستان اهر ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات این داوطلبان در کمک رسانی به سیل زدگان و آسیب دیدگان از حوادث و بلایای طبیعی افزود: داوطلبان هلال احمر فرشتگان نجات هستند که کلمه ایثار بهترین صفت برای قدردانی از این عزیزان می‌باشد.

وی از بارزترین روحیه داوطلبان هلال احمر را روحیه جهادی، ایثارگری و فداکاری برشمرد و گفت: جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان اهر نیز در راستای نجات اسلام و ارزش‌های انسانی همیشه با روحیه جهادی و ایثار در همه صحنه‌ها برای نجات مردم از حوادث روزگار حاضرند.

امام جمعه اهر همچنین نوع دوستی و محبت به انسان‌ها را از دیگر خصوصیات داوطلبان جمعیت هلال احمر ذکر کرد و گفت: هلال احمر نمونه بارزی از نوع دوستی و محبت به انسان‌ها است و در همه حال سعی کرده‌اند با محبت و انسان دوستی مشکلات مردم را رفع کنند.

وی در ادامه به عملیات غرور انگیز ‌«وعده صادق» که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخگویی به حمله رژِم صهیونیستی به کنسولگری ایران در کشور سوریه انجام شد نیز اشاره کرد و این عملیات را فتح الفتوح ایرانیان در مقابل دشمنان برشمرد و افزود: این عملیات غافلگیرانه بسیاری از معادلات نظامی دشمنان را بر هم زد و باعث خوشحالی و غرور ایرانیان و سایر مسلمانان جهان شد.

امام جمعه اهر همچنین به برخی از مشکلات کشور و در رأس آن مشکلات اشتغال، مسکن، ازدواج و غیره جوانان ایران اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همت مسئولان کشوری و دعای خیر مردم به زودی شاهد برطرف شدن مشکلات جوانان باشیم.

وی در ادامه انتقال تجربیات و دانش گذشتگان به نسل جدید را در راستای پیشرفت و رفع مشکلات جامعه بسیار مهم برشمرد و از پیشکسوتان و مدیران و روسایی که دارای تجربیات زیاد و ارزشمندی دارند خواست این تجربیات را به نسل‌های آینده انتقال دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • چه شد که مغز و هیکل انسان امروزی انقدر کوچک شد؟!