Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کریمی نسب روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای فعالیت هر پایگاه پنج نفر در نظر گرفته شده و در مجموع ۸۹۵ نفر در مناطق شهری و روستایی این شهرستان کار جمع آوری نذورات در عید قربان را بر عهده دارند.

وی افزود: در روزهای گذشته نایلون هایی با مهر کمیته امداد، ویژه جمع آوری نذورات توسط پایگاه های کمیته امداد در میان مردم شهرستان توزیع شده است تا هر خانواده بر اساس توان خود حداقل یک کیلو گوشت قربانی اهدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول اجرایی زکات کمیته امداد کاووس ادامه داد: بعضی اشخاص که توان مالی بیشتری دارند، دام زنده به عنوان نذورات قربانی اهدا می کنند که در مجموع کمک های جمع آوری شده در هر منطقه به مردم نیازمند همان منطقه اهدا میشود.

کریمی نسب گفت: بعد از شناسایی نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و افرادی که از هیچ ارگان و نهادی حمایت نمی شوند توسط شورای زکات در روستاها، نذورات مردمی در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به همکاری بسیار خوب مردم گنبدکاووس در امر جمع آوری نذورات عید قربان گفت: سال گذشته ۲۵ میلیارد ریال گوشت و دام زنده به عنوان نذورات عید قربان در شهرستان جمع آوری و توزیع شد.  

به گزارش ایرنا، روز دوشنبه برابر بیست و یکم مرداد عید سعید قربان است و بر اساس رسم دیرینه در این روز مردم برای کمک به نیازمندان قربانی می‌کنند.

کمیته امداد شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس به دلیل جمعیت و وسعت بالا و نیز با هدف رسیدگی بهتر به مددجویان و نیازمندان، از سال ۹۵ به دو منطقه یک و دو تبدیل شد تا به افزون بر ۱۱ هزار خانوار زیرپوشش با جمعیت تقریبی ۲۵ هزار نفر خدمات رسانی کند. 
۳۰۴۲/۱۸۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس اجتماعی عید سعید قربان کمیته امداد امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ گنبدی به منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعزام راهیان نور سال جاری با اعزام غرب کشور و منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز به تعداد ۵۰ نفر و در مدت ۴ روز از شهرستان گنبدکاووس طی روزهای آینده آغاز خواهد شد.

وی افزود: عملیات بازی دراز نماد مقاومت و حماسه آفرینی رزمندگان غیور اسلام است. اعزام‌های راهیان نور دارای برکات فراوانی است که اهم آن ایجاد پیوند قلبی نوجوانان با شهدا و ارزش‌های اسلامی ناب متبلور شده در دفاع مقدس و یادمان‌های شهدا است.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس یا اشاره به اینکه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت نوجوانان و جوانان را به مرحله عقیده و شناخت می‌رساند، گفت: سفرهای راهیان نور مشاهده قدرت علمی و معنوی رزمندگان ما که در دانشگاه دفاع مقدس از مرحله عقیده به باور و ایمان رسیده بودند فرصت مغتنمی است.

کد خبر 6099611

دیگر خبرها

  • ۵۰ گنبدی به منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز اعزام می شوند
  • پایگاه های امداد و نجات متنوع در تنگستان ایجاد شود
  • آغاز جمع آوری زکات غلات در شهرستان های جنوبی استان ایلام
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟