Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

علی عطشانی کارگردان فیلم سینمایی «یادم تو رو فراموش» درباره شکایت مطرح شده از سوی ناصر محمدخانی و درخواستش از سازمان سینمایی برای جلوگیری از اکران این اثر سینمایی گفت: مرکز رسمی و قانونی برای من به عنوان یک کارگردان، سازمان سینمایی است و تا زمانی که سازمان سینمایی مساله‌ای را به من ابلاغ نکند، من هیچ چیز درباره اکران شدن یا نشدن فیلم خود به رسمیت نمی‌شناسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مساله دیگر این است، که ممکن است هر فردی فیلمی را ببیند و با خود فکر کند که چقدر این فیلم شبیه سرنوشت من است، این امر دلیلی نمی‌شود که حتما فیلم از روی داستان زندگی آن فرد ساخته شده باشد.

این کارگردان که پیش‌تر و در نشست خبری «یادم تو رو فراموش» در جشنواره فیلم فجر اعلام کرده بود که این اثر اولین فیلمی است که بر اساس پرونده ناصر محمدخانی و شهلا جاهد ساخته شده است، درباره آن اظهارات هم توضیح داد: من اصلا چنین حرفی را نزده‌ام بلکه در آن نشست اعلام کردم که این اولین اثری است که فیلمنامه‌نویسش نگاهی شبیه به قضایای پرونده موردنظر داشته است و همچنان نیز براین امر معتقدم.

وی ادامه داد: فیلمنامه‌نویس زمانی که می‌خواهد یک اثر را خلق کند، تحقیق می‌کند و ممکن است پرونده‌های بسیاری را مطالعه کند، فیلمنامه‌نویس این فیلم هم نگاهی به پرونده ناصر محمدخانی و شهلا جاهد داشته است اما اگر این فیلم براساس داستان واقعی آن پرونده بود لازمه‌اش این بود که شخصیت اصلی مثلا بچه هم داشته باشد. حتی نوع آشنا شدن دو کاراکتر اصلی در فیلم ما متفاوت از داستان واقعی پرونده موردنظر است.

کارگردان فیلم «یادم تو رو فراموش» توضیح داد: ناصر محمدخانی هم اگر فکر می‌کند همان فردی است که در «یادم تو رو فراموش» به تصویر درآمده است بهتر از زندگی و نوع آشنایی کاراکترها در فیلم را با زندگی واقعی خود تطبیق دهد.

عطشانی در پایان باردیگر تأکید کرد: گویا ناصر محمدخانی گفته است که من وی را در این فیلم بد نشان داده‌ام، اما بازهم تاکید می‌کنم که این فیلم اساساً درباره زندگی وی نیست.

 

منبع: وانا

کلیدواژه: علی عطشانی ناصر محمدخانی فیلم یادم تو رو فراموش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۱۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر در دیداری پرماجرا در نهایت برابر استقلال در استادیوم آزادی شکست خورد. این در حالی بود که بحث زیادی در خصوص تصمیمات وحید کاظمی، داور این بازی، شکل گرفته بود. صادق آلبوصبیح، هافبک جنگنده شمس آذر، درباره شرایط تیمش برای بازی‌های باقی مانده گفت: دیداری سختی پیش رو داریم. پیکان طی هفته‌های اخیر به نتایج خوبی رسیده است.

وی درباره بازی مقابل استقلال و عملکرد این تیم در استادیوم آزادی گفت: باید آن بازی را فراموش کنیم. روز خوب ما نبود وگرنه اتفاقات بهتری می‌افتاد. باید خیلی زود جبران کنیم. دوست ندارم به آن بازی فکر کنیم و آینده را هم تحت تاثیر قرار دهیم. چند هفته دیگر از لیگ برتر باقی مانده است. می‌توانیم موقعیت بهتری در جدول به دست بیاوریم.

هافبک شمس آذر درباره غیبت هواداران این تیم در جدال مقابل پیکان گفت: بدون آنها یک چیز بزرگ در این بازی کم داریم. ابتدا جا دارد از حمایت خالصانه آنها در بازی مقابل استقلال خصوصا در استادیوم آزادی تشکر کنیم. هواداران شمس آذر حامی بزرگی برای ما طی هفته‌های اخیر بوده‌اند. جای خالی آنها را در این بازی حس خواهیم کرد اما قول می‌دهیم با بالاترین انگیزه و توان برای خوشحالی آنها بجنگیم.

دیگر خبرها

  • شکایت نیکاراگوئه از آلمان برای ارسال سلاح به اسرائیل در لاهه رد شد
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • بررسی ۱۰ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • ببینید | استوری مشکوک یکتا ناصر و منوچهر هادی؛ ماجرای چیست؟
  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت
  • رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم