Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بیست و هشتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران که از هر لحاظ( از نظر کمیت، کیفیت و تولید) بزرگ‌ترین نمایشگاه فرش دستباف جهان محسوب می شود، با حضور صد ها مشارکت کننده و واحد های تولیدی از مناطق مختلف کشورمان، از سوم تا نهم شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی بیست و هشتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران، در این نمایشگاه بیش از 680 مشارکت کننده حضور دارند و گنجینه‌ای از قالی های دستباف، مهم‌ترین کالای فاخر ایرانی و آثار کم نظیر بافندگان و هنرمندان ایرانی را به نمایش می گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای مجید محمد پناه مدیرعامل شرکت فرش ایران و مجری بیست و هشتمین نمایشگاه فرش دستباف گفت: در این نمایشگاه انواع فرش های دستباف مناطق مختلف کشور در اندازه ها و رنگ های مختلف، قالی و قالیچه و تابلو فرش های مختلف ارائه و فضایی بسیار متنوع و رنگارنگی را در معرض دید مخاطبان قرار می دهد که چشم هر بیننده ای را خیره خواهد کرد. وی افزود: قرار است همزمان با برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران؛ چندین هیئت بازرگانی و تجاری از کشورهای مختلف جهان با حضور در محل نمایشگاه، ضمن بازدید از تولیدات فرش دستباف کشورمان، با تولیدکنندگان و فروشندگان ایرانی وارد مذاکرات تجاری شوند.مدیرعامل شرکت فرش ایران با بیان اینکه بیست و هشتمین نمایشگاه فرش دستباف با تمرکز بر موضوع های تخصصی و صادراتی و همچنین فروش داخلی برپا خواهد شد،گفت:این نمایشگاه در فضایی حدود 50 هزار متر مربع و در 13 سالن نمایشگاهی برپا می شود و در آن بهترین فرش های عتیقه و معاصر کشورمان در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.محمدپناه اضافه کرد:   صادرات خارجی در کنار فروش داخلی، معرفی ظرفیت های این بخش اقتصادی، برنامه ریزی برای حل مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود این صنعت ، ایجاد بستر های مناسب برای سرمایه گذاری های خارجی خارجی و خارجی ، ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی، آشنایی دست اندرکاران با محصولات، نوآوری‌ها و ظرفیت های موجود، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی برای ارتقای کیفیت تولید و ایجاد ارتباط مستقیم و رو در رو میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ، مهم‌ترین اهداف برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه فرش دستباف است. وی افزود: نمایشگاه بیست و هشتم با محوریت مرکز ملی فرش ایران و با حضور و مشارکت اتحادیه های مختلف این صنعت شامل اتحادیه تولید کنندگان، صادرکنندگان و فروشندگان و همچنین مراکز علمی و دانشگاهی و متخصصان و طراحان و دیگر تشکل های صنفی این حوزه، برگزار می شود. برگزاری چندین کارگاه علمی و آموزشی،رونمایی از برترین فرش های سال کشور، بافت زنده فرش برخی از برنامه های 
جانبی بیست و هشتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۰۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران از اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

سید کمال سادات با اشاره به اینکه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ اردیبهشت در محل مصلای امام خمینی و با حضور مقامات مختلف از ۴۰ کشور دنیا آغاز می‌شود و تا ۲۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، گفت: میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کشور هند است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: ساعت کاری این دوره از نمایشگاه همانند سال‌های گذشته از ۱۰ تا ۲۰ است و در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه به مدت یک ساعت تمدید می‌شود.

سید کمال سادات افزود: تاریخ این رویداد فرهنگی با دهه کرامت و برگزاری دور دوم انتخابات همزمان و بر این اساس تمهیدات لازم درخصوص برنامه‌های جشن کتاب و آئین‌های مذهبی و فرهنگی تدارک دیده شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با تاکید بر ضرورت اتخاذ تمهیدات ترافیکی، انتظامی و استقرار خودرو‌ها همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: مقرر شده طرح ترافیکی اطراف محل برگزاری نمایشگاه را مجموعه «فاتب» اجرا کند.

دیگر خبرها

  • حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • فارس با ظرفیت های مختلف خود به اکسپو ۲۰۲۴ ایران می‌رود
  • برگزاری رویداد جوانی جمعیت یک اتفاق بزرگ است
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • واردات گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • واردات گوشت از آفریقا به کشور
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد