Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در سال ۹۸ حجم ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت بیشتر از کل مصوبات ۵ سال گذشته صندوق بوده است.

به گزارش ایسنا، علی وحدت در اولین مجمع پیشگامان اقتصاد دانش‌بنیان سلامت که عصر امروز در مجتمع شکوفایی شرکتهای دانش‌بنیان برگزار شد، اظهار کرد: در سال ۹۸ بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی اختصاص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این میزان تسهیلات بیشتر از کل مصوبات ۵ سال گذشته صندوق نوآوری و شکوفایی به شمار می‌رود.

وحدت تاکید کرد: ما همواره در صدد هستیم که با ابزارهای مختلف مانند ارائه ضمانت‌نامه‌ها و لیزینگ در راستای تضمین خرید از شرکت‌های دانش‌بنیان فعالانه تسهیلاتی را به شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صندوق نوآوری و شکوفایی شرکت های دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینوتکس ۲۰۲۴ میزبان ۳ نوآوری ایرانی

در حاشیه رویداد اینوتکس، از ۳ محصول نوآورانه توسط محمدصادق خیاطیان، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور رونمایی شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در حاشیه رویداد اینوتکس، از 3 محصول نوآورانه توسط محمدصادق خیاطیان؛رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و محمد دهقان؛ معاون حقوقی رئیس جمهور رونمایی شد.

این محصولات عبارتند از:

جوهر خودکار آبی شرکت سپندارجوهر آریان: این جوهر خودکار با استفاده از فناوری نانو تولید شده و از مزایای آن می‌توان به عدم رسوب‌گذاری، روان‌نویسی و خشک شدن سریع اشاره کرد.

سیستم داده‌سنجی اطلاعات آب شرکت سنج آب فناوری خلیج فارس: این سیستم با استفاده از هوش مصنوعی، کیفیت آب را به طور دقیق و آنی اندازه‌گیری می‌کند و می‌تواند در تصفیه‌خانه‌های آب، استخرها و سایر مکان‌هایی که نیاز به کنترل کیفیت آب دارند، مورد استفاده قرار گیرد.

دستگاه آنالیز ترکیب بدنی آنیا شرکت راهکارهای صنعتی سارنگ: این دستگاه با استفاده از فناوری بیو امپدانس، ترکیب بدنی افراد را به طور دقیق اندازه‌گیری می‌کند و می‌تواند در مراکز تناسب اندام، کلینیک‌های پزشکی و سایر مکان‌هایی که نیاز به اندازه‌گیری ترکیب بدنی دارند، مورد استفاده قرار گیرد.

رونمایی از این محصولات در رویداد اینوتکس نشان‌دهنده توانمندی‌های بالای شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در تولید محصولات نوآورانه و باکیفیت است.

3 محصول نوآورانه و خلاق در اینوتکس 2024 رونمایی شد

صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان حامی شرکت‌های دانش‌بنیان، از این شرکت‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله تامین مالی، ارائه تسهیلات و خدمات مشاوره‌ای حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت صندوق نوآوری از شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاهی
  • اینوتکس ۲۰۲۴ میزبان ۳ نوآوری ایرانی
  • خدمات صندوق توسعه فناوری‌های نوین توسعه یافت
  • رونمایی از بسته حمایتی ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری جشنواره ایران دانا برای ترویج فرهنگ مالکیت فکری و اقتصاد دانش‌بنیان
  • تبدیل جزیره قشم به قطب نوآوری و فناوری
  • نقش آفرینی جزیره نوآور قشم در دیپلماسی فناوری و نوآوری در سطح بین المللی
  • ایجاد یک میلیون ظرفیت تولید موتورهای فوق کم‌مصرف با ارائه تسهیلات ۸۰۰ میلیاردی
  • جزیره قشم به قطب نوآوری و فناوری تبدیل می‌شود
  • جزیره قشم به جزیره نوآور کشور تبدیل می‌شود