Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@00:03:20 GMT

انتقال آرامستان بیرجند تا دو سال آینده

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۲۴۴۶۱

انتقال آرامستان بیرجند تا دو سال آینده

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، جاوید، شهردار بیرجند در دیدار با مردم محله کاظمیه از انتقال آرامستان بیرجند به ابتدای جاده‌ی شوشود در دوسال آینده خبر داد.


او افزود: اگر در این محله فضای بازی وجود داشته باشد شهرداری آماده انتقال وسایل بازی و تفریحی است، همچنین باوجود زمین کاربری فضای سبز، ایجاد فضای سبز را در اولویت کار قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار بیرجند گفت: برای ایجاد سرویس بهداشتی عمومی در کاظمیه شش در حال تامین اعتبار هستیم.

او ادامه داد:در بحث ترافیکی این محله، طرح جامع ترافیکی در دست پیگیری وجود دارد که تا سه ماه اینده به دست شهرداری می‌رسد.

شهردار در پایان با بیان اینکه آرامستان بیرجند باید منتقل شود گفت: طرحی در جاده شوشود در دست کار قرار گرفته است که تا دوسال آینده زیرساخت‌های آن انجام خواهد شد.


نماینده مردم محله کاظمیه به بیان مشکلات پرداخت و افزود: عدم وجود فضای سبز و فضای تفریحی از مهمترین مشکلات مردم به حساب می‌آید.


طحان گفت: تنها خانه‌ی بهداشت این محل نیز با توجه به ازدحام جمعیت فاقد امکانات مناسب است.


او ادامه داد: آسفالت نامناسب در خیابان‌ها و کوچه ها، عدم وجود کانال‌های آب برای انتقال آب باران، وجود نقطه حادثه خیز در حدفاصل موسی بن جعفر دو و کاظمیه‌ی یک، وجود سگ‌های ولگرد، عدم شست و شوی سطل‌های زباله نیز از مشکلات این محله است.

نماینده مردم محله کاظمیه با بیان اینکه مزار شهدا و آرامستان بیرجند تبدیل به پاتوق معتادین شده است، افزود: مجموعه آرامستان محل پرترددی است که انتظار می‌رود مبلمان و زیباسازی در محله موسی بن جعفر و کاظمیه که محل عبور هست مورد توجه قرار گیرد.

او با اشاره به افزایش جمعیت و نیاز به ایجاد سرویس بهداشتی عمومی، گفت: نیازمند بررسی وضعیت اتوبوس‌ها از جهت مسیر برای خدمت رسانی به مردم هستیم و اگر اتوبوس‌ها به جای طی کردن مسیر طولانی مستقیم از میدان آزادی وارد کاظمیه شوند وقت مردم کمتر به اتلاف می رود.


در ادامه جلسه تقی زاده رئیس شورای شهر بیرجند هم گفت:پارسال نیمی از بودجه شهر بیرجند در طرح فرزان مورد استفاده قرار گرفته است.
انتهای پیام/ب


دیدار‌های مردمی شهردار بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۲۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آنها بازگردانیم
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آن‌ها بازگردانیم
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود