Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@22:43:09 GMT

دعای پرفیض عرفه در قصرشیرین طنین انداز شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۳۲۳۶۸

دعای پرفیض عرفه در قصرشیرین طنین انداز شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، آئین پر فیض دعای عرفه با وجود گرمای طاقت فرسای مرداد ماه قصرشیرین با حضور زائران عرفه در جوار مزار شهدای گمنام در حال برگزاری است و زمزمه های عارفانه این دعا در آسمان قصرشیرین دل هر عاشقی را به بیت الله الحرام برده است.

این بیست و چهارمین سال متوالی است که دعای عرفه به عنوان یادگار ارزشمند مرحوم ابوترابی سید آزادگان در شهرستان مرزی قصرشیرین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                                                                             

فرماندار قصرشیرین پس از اقامه نماز ظهر و عصر روز عرفه در جوای مزار شهدا گمنام در محل بوستان شاهد این شهرستان در جمع زائران عرفه در سخنانی گفت: قصرشیرین به خاطر قداست و پاکی و ارزش هایی که در این شهرستان هست این انگیزه را ایجاد می کند که آیین های اینچنینی را در این مکان مقدس برگزار کنیم.

مرادعلی تاتار افزود: دعای عرفه فرصتی برای خودسازی است و امید است همه ما امروز از این فرصت بزرگ برای خودسازی و تزکیه نفس و بخشش گناهان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: هر سال دعای عرفه در مرز رسمی خسروی برگزار می شود که امسال با توجه به گرمای هوا و اینکه قصرشیرین با مرز خسروی نیز مسافت زیادی ندارد و بخاطر اینکه مردم متحمل سختی نشوند در جوار مزار شهدای گمنام این آیین معنوی برگزار شد.

دعای پرفیض عرفه پس از اقامه نماز به امامت حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی امام جمعه موقت قصرشیرین توسط ۲ تن از مداحان اهل بیت (ع) قرائت شد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق با ۲ مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان نزدیکترین نقطه از کشورمان به کربلای معلی است.

۳۰۱۲/۸۰۶۶

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام جمعه موقت اهل بیت عراق مداحان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمزمه دعای کمیل در روستای لیلی یادگار + فیلم

دعای کمیل دارای مضامینی بلند در شناخت خداوند، گشوده شدن در رزق و روزی و درخواست بخشش گناهان است. به همین منظور مردم مومن و متدین روستای لیلی یادگار در شهرستان نهاوند استان همدان در شب‌های جمعه گرد هم می‌آیند و دعای پرفیض کمیل را زمزمه می‌کنند.

شهروندخبرنگار ما فیلمی را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - همدان

بیشتر بخوانید:

نوای خوش دعای کمیل در مکه مکرمه پیچید + فیلم و تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دانشگاه آزاد ملارد طنین‌انداز شد
  • سند چشم‌انداز شهرستان کاشان باید ‌تدوین شود
  • چند آموزه‌ مهدوی در دعای عهد و ندبه‌ ی امام صادق (ع)
  • استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم
  • زمزمه دعای کمیل در روستای لیلی یادگار + فیلم
  • شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد
  • استقبال از ۲ شهید گمنام در فرودگاه کرمان
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند