Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش آقا شرح شغلی: توانایی مدیریت واحد آموزش و مدیریت پروژه های آموزشی در سطح کلان مدرک تحصیلی: لیسانس به بالا ترجیحا رشته های مرتبط سن: بالای 30 سال شرایط احراز مسلط به بازار هدف آموزش در مقاطع (متوسطه و کنکور، تحصیلات تکمیلی، سازمانی و فنی مهارتی، دوره های ضمن خدمت و...) مسلط با سابقه مرتبط در تشکیل تیم (بازاریابی و تولید محتوا) و هدایت و کنترل تیم توانایی نگارش کمپین تبلیغاتی در موضوع پارامتر اول ارتباط با بانک اساتید، معلمین، مشاورین در موضوع پارامتر اول توانایی کلاس بندی، برگزاری همایش و هدایت دوره ای جلسات مسلط به بازارهای جدید آموزش توانایی و تسلط نسبی به نرم افزارهای مدیریت پروژه دارای سوابق حرفه ای حداقل 15 سال سوابق مرتبط دارای مدارک حرفه ای روابط عمومی، فنون مذاکره دارای حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط سابقه کار آموزشی و مدیریت آموزشی مزیت محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقوق ثابت 7 میلیون تومان به بالا کارانه جذب تیمی بیمه متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را با درج عنوان شغلی به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند. لازم به ذکر است رزومه های فاقد عنوان شغلی بررسی نخواهند شد. تلفن: 02122220335 آدرس ایمیل: estekhdam@mokha.ir

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۵۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امین درخشان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: از اهداف برگزاری این کارگاه، ساماندهی و بسط و گسترش نظام مند امور قرآنی در استان است.

وی با بیان اینکه یک سامانه راهبر و پشتیبان برای مؤسسات قرآن و عترت می‌تواند نقش بسزایی در این زمینه ایفا کند، گفت: در راستای بهره‌وری هرچه بیشتر مدیران محترم مؤسسات قرآن و عترت استان این کارگاه برگزار و در آن آشنایی و استفاده بهینه از سامانه جامع امور قرآنی با حضور مدیران مؤسسات قرآن و عترت استان انجام شد.

درخشان تصریح کرد: رصد مسائل قرآنی در سطح کلان می‌تواند گام مهمی برای تحقق مسائل قرآنی و تصمیم‌گیری‌های کلان برای متولیان و مروجان امور قرآنی در جامعه باشد.

کد خبر 6098257

دیگر خبرها

  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • بورل: آمریکا جایگاه مسلط خود را از دست داده است
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • اولویت بومی گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش بهارستان
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد