Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال ذوب آهن تنها نماینده ایران امشب و از ساعت 23:30 به وقت تهران در دوحه میزبان الاتحاد عربستان است و‌ برای صعود به مرحله بعد با یک برد خفیف یک بر صفر نیز به این مهم دست پیدا می کند. مهدی رجب زاده پیشکسوت ملی پوش باشگاه ذوب آهن درباره این دیدار به خبرنگار برنا گفت: اهالی فوتبال می دانند ذوب آهن امشب یک بازی سخت و البته حساس را پیش رو دارد و در عین حال با توجه به باخت در بازی رفت راهی ندارد جز اینکه مقابل حریف قدرتمند خود پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  ذوب آهن برای رسیدن به این هدف باید چند نکته مهم را در نظر بگیرد و نکته نخست و مهم این است که ابتدا نباید گلی دریافت کند. برای گل نخوردن هم تاکتیک های خاصی وجو دارد، اما مهمترین شاخصه عدم اشتباهات فردی در خط دفاع و یا حتی هافبک است. در بازی رفت اشتباهات خط دفاع و میانی باعث پیروزی تیم حریف شد و آنها چند موقعیت را هم از دست دادند.

هافبک هجومی سابق تیم ملی در ادامه با اشاره به بازیکنان خارجی و خطرناک الاتحاد اظهار داشت: آنها برای بازی امشب بازیکن جدید نیز به زمین می فرستند که در بازی رفت بازی نکرد، با توجه به اینکه ذوب آهن تنها به یک گل نیاز دارد تا صعود کند، هر چقدر بتواند بازی را اداره کند شانس موفقیت خود را بالاتر برده است. آنها اگر بازی را به دقایق پایانی بکشانند بی تردید حریف محتاطتر می شود و ناخودآگاه به فکر حفظ برد بازی رفت است و در این شرایط ذوبآهن می تواند با برنامه هایی که برای رسیدن به دروازه حریف دارد به این تیم فشار بیاورد و به گل برتری دست پیدا کند.

لژیونر سابق فوتبال ایران در بخش دیگری از صحبتهایش تصریح کرد: در بازی رفت ما در وسط میدان نتوانستیم حریف را تحت فشار قرار بدهیم و بازیکنان التحاد با برتری در همین نقطه اجازه حمله پیدا میکردند و در بسیاری از دقایق صاحب توپ و میدان بودند. از طرفی ذوب آهن در حملات با تعداد نفرات کمی ظاهر میشد و همین موضوع باعث عدم ایجاد موقعیتهای خوب گلزنی شد. به هرحال این نکته که ذوبآهن باید وسط زمین و عمق خط دفاع خود را به خوبی پر کنند و به حریف موقعیت ندهند، در حالی که در دیدار رفت عمق خط دفاع ذوبآهن ضعف داشت.

رجبزاده در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: بنده شنیده ام تغییراتی در ترکیب و سیستم ذوب آهن در این دیدار صورت خواهد گرفت و امیدوارم ذوب آهن با یک بازی حساب شده و منطقی بتواند حملات پر دامنهای را انجام دهد و بتوانند به بازیکنی مثل مطهری در موقعیت خوب توپ برسانند.  انشاالله که نماینده کشورمان بتواند به مرحله بعد راه پیدا کند و این کار اگرچه سخت اما شدنی است، اما حداقل کار این است که بازیکنان با یک بازی خوب نتیجه آبرومندانهای برای فوتبال ایران رقم بزند.

پیشکسوت با اخلاق  فوتبال کشور در پاسخ به این سوال که ارزیابیاش از تیم‌های مدعی لیگ چیست، تصریح کرد: امسال حجم نقل و انتقالات فوتبال ایران در لیگ برتر بسیار زیاد بود و از طرفی هم لیگ به تاخیر افتاد و فکر می کنم باید تا هفته پنجم و ششم منتظر بمانیم و ببینیم تیمها چه عملکردی خواهند داشت و آن موقع درباره مدعیان براحتی می توانیم حرف بزنیم. البته این برای لیگ و فوتبال ایران خوب نیست که زمان ببرد و طول بکشد که بازیکنان به قول معروف در لیگ جا بیفتند و امیدوارم فوتبال ما تا حدی پیشرفت کند که تیم‌ها از همان هفته نخست در شرایط آرمانی باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی باشگاه ذوب آهن ذوب آهن فوتبال ایران برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۳۷۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی

به گزارش "ورزش‌سه"، روز دوم مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی از ساعاتی دیگر در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود و در یکی از این مسابقه تیم فوتبال سایپا در ورزشگاه سیروس قایقران به مصاف ملوان می‌رود.

در این بین با توجه به اینکه مسئولان باشگاه سایپا نتوانسته بودند پس از بازی پارس جنوبی برای اعضای تیم بلیت تهیه کنند، مجتبی سرآسیایی و شاگردانش با یک روز تاخیر از جم به تهران بازگشته‌ بودند و به همین دلیل از مسئولان سازمان لیگ درخواست تعویق یک روز بازی را داشتند که این درخواست مورد قبول قرار نگرفته است.

تاخیر یک روزه در بازگشت به تهران در دیداری که در آخرین ساعات روز یکشنبه هفته گذشته برگزار شد و سپس سفر زمینی از تهران به انزلی سبب شده تا تیم سایپا ریکاوری مناسبی پیش از دیدار سخت برابر ملوان در انزلی به عنوان یکی از منسجم‌ترین تیم‌های لیگ برتر نداشته باشد و حالا باید دید این بی‌برنامگی چه تاثیری در عملکرد تیم در دیداری خواهد داشت که از ساعت 18:30 دقیقه آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام
  • به نام خدا، گل برای تراکتور!
  • قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای صعود به جام جهانی شد
  • سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان