Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس،  ۲۰ مردادماه سال جاری، گشت کلانتری ۱۱ شهرستان شوشتر به یک دستگاه خودرو ۴۰۵ مشکوک شد و دستور ایست داد اما سرنشینان این خودرو با بی توجهی به ایست پلیس اقدام به فرار کردند.

این خودرو با سرعت بالا به سمت اتوبان شوشتر - اهواز متواری و از ایست بازرسی نیز عبور کرد که گشت مستقر پس از تعقیب آنها برای هشدار سه تیر هوایی شلیک کرد اما بازهم خودرو توجهی نکرد و با سرعت بیش از ۱۷۰ کیلومتر به مسیر خود ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران برای توقف خودرو بااستفاده از قانون بکارگیری سلاح سه تیر به سمت لاستیک خودرو شلیک کردند و در نهایت خودرو متوقف شد که مشخص شد چهار پسر و دختر که هیچ رابطه ای با یکدیگر نداشتند درون خودرو بودند .

یکی از سرنشینان از جنس مذکر براثر کمانه کردن تیر از ناحیه کمر مجروح و در بیمارستان فوت کرد.

ماموران انتظامی از درون خودرو ۱۰ گرم تریاک، مقداری مواد مخدر از نوع گل و  مشروبات الکلی کشف کردند که مشخص شد همگی سرنشینان نیز از مشروبات الکلی استفاده کرده و مست بودند .

۹۵۹۴/۳٠۲۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف بیمارستان تیراندازی خودرو فوت مشروبات الکلی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۲۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادگران هلال احمر خواف به سرنشینان ۳۰ خودرو گرفتار سیلاب امدادرسانی کردند

محمد افشار مقدم گفت: با توجه به تعطیلی روز شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه جاری تعدادی از خانواده ها به تفرجگاههای شهرستان خواف عزیمت کرده بودند و به دنبال بارش شدید باران و بروز سیلاب با مشکلاتی مواجه شدند.

وی ادامه داد:پنج تیم امدادی متشکل از ۳۰ امدادگر و نجاتگر با استفاده از پنج دستگاه خودرو کمک دار و یک دستگاه کامیون سنگین و یک دستگاه موتورسیکلت امدادی به این مناطق اعزام شدند و به خودروهای گرفتار در سیلاب امدادرسانی کردند.

رییس جمعیت هلال احمر خواف گفت: به دنبال فراخوان امدادگران جمعیت هلال احمر خواف ۵۰ نفر امدادگران این شهرستان برای ارایه خدمات امدادی روز شنبه در حالت آماده باش قرار گرفتند.

رییس اداره هواشناسی خواف هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از ثبت ۱۶ و ۶ دهم میلی متر باران طی روز شنبه در ایستگاه باران سنجی این شهرستان خبر داد.

اسماعیل میرزاده اضافه کرد: بارش شدید باران منجر به بروز سیلاب و رواناب شدید در برخی نقاط شهری و روستایی شهرستان خواف شد.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • واژگونی خودروی سواری در خواف منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • امدادگران هلال احمر خواف به سرنشینان ۳۰ خودرو گرفتار سیلاب امدادرسانی کردند
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی