Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@02:12:38 GMT

آماده‌باش پلیس فرودگاه برای بازگشت حجاج

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۵۶۹۵

صراط:

سردار حسن مهری دراین باره گفت: با پایان مراسم حج فرآِیند بازگشت حجاج از کشور عربستان آغاز شده و در همین راستا نیز پلیس فرودگاه‌های کشور همچون عملیات رفت زائران در آماده باش کامل است.

به گزارش ایسنا وی با بیان اینکه بازگشت حجاج از اواخر هفته جاری آغاز خواهد شد، افزود: ماموران پلیس فرودگاه با حضور در فضای فرودگاه ها به برقراری نظم و امنیت بیش از ۸۶ هزار حاجی و استقبال کنندگان از آنان اقدام خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهری در مورد استقبال از حجاج نیز گفت: توصیه همیشگی ما این است که افراد برای استقبال از زائران به فرودگاه نیایند و از هر خانواده تنها یک یا دو نفر برای استقبال به فرودگاه بیایند و مراسم خوش آمد گویی و استقبال را در خانه و محلی خارج از فرودگاه برگزار کنند، چرا که ازدحام جمعیت سبب ایجاد اخلال در ارائه خدمات به حجاج و دیگر مسافران فرودگاه خواهد شد.

به گفته وی، فرودگاه امام خمینی (ره) پرترددترین ایستگاه پروازی برای بازگشت زائران خواهد بود.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور در مورد ایجاد فضاهای قرنطینه در فرودگاه‌ها نیز گفت: تصمیمات اینچنینی برعهده پلیس فرودگاه نیست و وزارت بهداشت و جمعیت هلال احمر و ... در این خصوص تصمیم می گیرند اما اگر نیازی به کمک پلیس وجود داشته باشد، حتما آمادگی کمک به آنان را نیز خواهیم داشت.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۵۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند

وحید اسکندری گفت: این تعداد از زائران گیلانی هشتم اردیبهشت از فرودگاه بین‌المللی امام (ره) به حج عمره اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد:طول این سفر معنوی برای این زائران ۱۰ روز است که پنج روز در مدینه منوره و پنج روز در مکه مکرمه است و پس از آن به مقصد فرودگاه بین‌المللی امام (ره) در تهران حرکت می کنند.

وی اضافه کرد: همچنین زائران گیلانی حج تمتع نیز در قالب چهار کاروان شامل ۲ کاروان با ظرفیت هر کدام ۹۵ نفر و ۲ کاروان کاروان‌های ۱۲۰ و ۱۳۵ نفره سوم خردادماه امسال با ۲ پرواز از فرودگاه سردار جنگل رشت عازم سرزمین وحی خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت گیلان بیان کرد: یک کاروان از زائران حج تمتع به تعداد ۱۸۵ نفر نیز هفتم خردادماه از فرودگاه بین‌المللی امام (ره) عازم این کنگره عظیم می شوند.

وی عنوان کرد: ۶۳۰ زائر حج تمتع امسال از استان شامل؛ ۳۵۹ زن و ۲۷۱ مرد از شهرستان‌های رشت، تالش، آستارا، لاهیجان، رودسر، لنگرود، بندرانزلی، آستانه‌اشرفیه، صومعه‌سرا، فومن، رودبار، خمام، املش و سیاهکل هستند.

مدیرکل حج و زیارت گیلان اضافه کرد: مسن ترین زائر امسال بانویی ۸۲ ساله و کوچکترین آنها پسر نوجوان ۱۲ ساله است.

امسال بعد از ۹ سال توقف، پروازهای عمره مفرده به سرزمین وحی از سر گرفته شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بازگشت تیم ملی فوتسال به کشور
  • مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته
  • تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی به وطن بازگشت
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • استقبال از تیم ملی فوتسال پس از بازگشت به ایران+فیلم
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند