Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت؛ باید تلاش کنیم هندبال استان در سطح کشور به جایگاه خوب گذشته خود بازگردد.
به گزارش ایسنا منطقه خوزستان، افشین حیدری در دیدار با محسن آذرحزین رییس هیات هندبال شهرستان بهبهان با اشاره به قهرمانی تیم قصرنشاط ایرانیان در مسابقات نوجوانان باشگاه‌های کشور، اظهارکرد: به زودی با حضور در شهرستان بهبهان از اعضا این تیم در مراسمی تقدیر خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‌که حمایت از قهرمانان استان وظیفه اداره کل ورزش جوانان خوزستان است، گفت: نوجوانان استان در این رقابت‌ها نشان دادند، توانایی کسب افتخارات را دارند و ما وظیفه داریم مسیر را برای موفقیت آن‌ها هموار کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان این‌که خوزستان و بهبهان درگذشته یکی از قطبهای اصلی هندبال کشور بوده اند، اظهار کرد: باید تلاش کنیم هندبال درسطح کشور به جایگاه خوب گذشته خود بازگردد.
حیدری به برگزاری انتخابات هیتت هندبال در آینده نزدیک خبرداد و تصریح کرد: درحال مکاتبه با رییس فدراسیون هندبال کشور هستیم تا هرچه زودتر این رشته ورزشی را از بلاتکلیفی خارج کنیم.
وی از آمادگی اداره کل ورزش جوانان خوزستان برای حمایت از رشته هندبال خبرداد و افزود: ما بودجه ای به تیم پرسپولیس بهبهان و بهمن بهبهان برای حضور در مسابقات هندبال دسته اول باشگاه‌های کشور اختصاص خواهیم داد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: خوزستان باید در لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور دارای نماینده باشد و برای رسیدن به این مهم ما تمامی شرایط را مهیا خواهیم کرد. 
رییس هیات هندبال شهرستان بهبهان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی، مشکلات این رشته ورزشی در این شهرستان را تشریح کرد.
محسن آذرحزین همچنین خواستار برگزاری هرچه سریعتر انتخابات هیات هندبال خوزستان نیز شد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اداره کل ورزش انتخابات باشگاه های کشور لیگ برتر ورزش و جوانان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان از کسب رتبه نخست جایزه ملی محیط زیست کشور توسط دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

مجید مرادی زیرکوهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در هشتمین دوره اعطای جایزه ملی محیط زیست کشور، دانشجو مهران سهرابی‌نیک با ارائه طرح نوآورانه «طراحی رآکتور نوری زیستی برای تصفیه همزمان آب و هوا» با همکاری مرکز نوآوری و خلاقیت دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان، موفق به کسب مقام نخست و عنوان برگزیده در بخش اختراعات و طرح‌های نوآورانه این جشنواره شد.

وی ادامه داد: این جشنواره در استان اصفهان و با شرکت ۷۰ دانشجو، در پنج محور «رساله برتر»، «پایان‌نامه برتر»، «ابداع، اختراع و طرح نوآورانه»، «دانشجوی فعال در زمینه حفاظت از گونه‌های در معرض خطر انقراض» و «فرهنگ‌سازی در زمینه حفظ محیط‌ زیست» برگزار شد.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان عنوان کرد: هدف از برگزاری هشتمین دوره اعطای جایزه ملی محیط‌زیست کشور، تجلیل از برگزیدگان  و فعالان در زمینه حفاظت از محیط‌ زیست و ارج‌ نهادن به فعالیت‌های برجسته علمی و ترویجی بوده است.

وی عنوان کرد: سهرابی‌نیک طراح و مجری طرح، از دانشجویان کارشناسی ارشد رشته شیمی دانشگاه است. این طرح با همکاری امیر زیدی، سعید خدادوست و مجتبی مکاری، از اعضای هیات علمی دانشگاه اجرا شد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به کدام استان؛ روندها رو به کاهش به چه معناست؟
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند