Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@04:02:52 GMT

«شیرشاه» پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۶۴۶۱

«شیرشاه» پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ شد

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، آخرین آمار باکس آفیس نشان می‌دهد «شیرشاه» موفق شده است تا از آمار فروش «یخ‌زده» هم عبور کند و با وجود کاهش فروش بلیت در تابستان امسال، به پرفروش‌ترین فیلم انیمیشن تاریخ بدل شود.

«شیر شاه» به کارگردانی جان فاورو با صداپیشگی بیانسه و دونالد گلاور در آخرین آمار اعلام شده فروش، به فروش جهانی ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۳ میلیارد دلاری رسید و توانست از رکورد ۱.۲۷ میلیارد دلاری «یخ‌زده» عبور کند.

با این آمار اکنون «شیرشاه» دوازدهمین فیلم پرفروش تاریخ است و انتظار می‌رود بتواند در ادامه فروشش در فهرست ۱۰ فیلم پرفروش جای بگیرد که به این منظور باید از فروش «هری پاتر و قدیسان مرگبار ۲» و «پلنگ سیاه» که به ترتیب ۱.۳۴۱ و ۱.۳۴۶ میلیارد دلار فروش کرده بودند، عبور کند.

«شیر شاه» تاکنون در آمریکا  ۴۷۳.۱۰ میلیون دلار فروخته است، در حالی که «یخ‌زده» در آمریکا ۴۰۰.۷۳ میلیون دلار فروش را ثبت کرده بود.

با وجود این که از بازسازی «شیر شاه» به عنوان یک فیلم لایو اکشن یاد می‌شود، اما این فیلم همچنان در رده انیمیشن جای می‌گیرد زیرا تمامی تصاویر آن به صورت کامپیوتری تهیه شده است.

دیزنی تا این جای امسال با «انتقام‌جویان: پایان بازی» موفق شد تا «آواتار» را پشت سر بگذار و پرفروش‌ترین فیلم تاریخ شود. دیزنی اکنون در حالی یک رکورد دیگر به جای می‌گذارد که سه چهارم از سال ۲۰۱۹ پشت سر گذاشته شده است.

این کمپانی هنوز چند فیلم بزرگ دیگر برای اکران در سال ۲۰۱۹ دارد که شامل «یخ‌زده ۲» و «جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» می‌شود و از همین حالا انتظار می رود این فیلم‌ها هر یک بیش از یک میلیارد فروش کنند.

با وجود همه اقبالی که از «شیر شاه» به عمل آمده است این فیلم نقدهای متوسطی دریافت کرده و منتقدان معتقدند این بازسازی بسیاری به فیلم اصلی شباهت دارد و تنها از سبک واقع‌گرایانه‌تری برای بازسازی آن استفاده شده است

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۶۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهر شلوغ پلوغ

 از گذر زندگی این حیوانات در کنار هم، مسئولیت شهروندان در قبال شهر و جامعه آموزش داده می‌شد. همچنین ماجرا‌ها بر اهمیت ارزش‌های اجتماعی مثل کار گروهی، دوستی، شجاعت و مسئولیت‌پذیری تاکید داشت. قهرمان اصلی داستان‌ها گربه‌ای به نام «هاکل» و کرم کوچکی به نام «لالی» بودند. لالی بهترین دوست هاکل بود.

با این‌که با بچه گربه به مدرسه می‌رفت، اما کار‌های مخصوص بزرگسالان را انجام می‌داد؛ مثل کار در اتاق عمل بیمارستان و رانندگی. هرکدام از افراد این شهر وسیله نقلیه منحصربه‌فردی داشتند.

ماشین سیب‌شکل لالی، ماشین خیارشوری آقای فرامبل، هواپیمای تک‌موتوره آلمانی جنگ جهانی اول که زیر پای روباه خلبانی به نام «رودلف ون فلوگل» بود و .... «سرجوخه مورفی» را یادتان هست؟ یک پلیس موتورسیکلت‌سوار. آن‌قدر پایبند مقررات بود که شب‌ها هم با کلاه‌ایمنی به تختخواب می‌رفت.

«بنانا گوریله» عاشق موز و ساعت بود. روی هر دستش چند ساعت بسته بود و برای دزدی موز بار‌ها به زندان افتاده بود! و سگ شکاری به نام «بیلی» که با هاکل و لالی همکاری می‌کرد.

شهر شلوغ پلوغ (The Busy World of Richard Scarry) به معنای «دنیای شلوغ ریچارد اسکاری» محصول مشترک سال‌های ۱۹۹۷ ــ ۱۹۹۳ کانادا و فرانسه که توسط کمپانی «سینار انیمیشن» که اکنون «دی‌اچ‌ایکس مدیا» نام دارد و شرکت «فرانس انیمیشن» با همکاری «پارامونت سریال» ساخته شد. ماجرا‌های این مجموعه برگرفته از داستان‌های کتاب‌هایی به همین نام نوشته ریچارد اسکری، نویسنده و تصویرگر معروف کتاب‌های کودکان است.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • ۸ انیمیشن کلاسیک که باید حتما ببینید | از والت دیزنی تا میازاکی
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • ۵ مدل پنکه پارس خزر محبوب و پرفروش برای روز‌های گرم تابستان
  • شهر شلوغ پلوغ
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • شیرشاه کشتی ایران کجاست؟