Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@09:00:55 GMT

پیشرفت ١٩ درصدی پروژه احیای معادن کوچک

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۶۷۸۱

پیشرفت ١٩ درصدی پروژه احیای معادن کوچک

به گزارش خبرنگار مهر، خداداد غریب پور امروز سه شنبه ٢٢ مرداد ٩٨ در جمع خبرنگاران گفت: اکتشاف اولویت ما است و بر این اساس، ما در این حوزه کار را پیش خواهیم بود؛ اکتشاف البته سنگ بنای توسعه در بخش معدن است و با توجه و تذکر رسانه و برنامه ریزی ایمیدرو در کانون توجه قرار گرفته است.

وی افزود: کمیته های اجرایی برای فعال سازی معادن کوچک تشکیل شده و هم اکنون این دستور کار جدی ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غریب پور گفت: این کار تا پایان تیرماه ١٩ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و نقشه راه معدن با ساعتها کار تدوین شده و به صورت ماهانه نیز رصد می شود.

وی اظهار داشت: در عرصه واگذاری، پژوهش و فناوری کار مناسبی انجام داده و به اجرای برنامه های مرتبط با نقشه راه معدن، غنا بخشیده ایم. مجموعه بزرگ معدنی البته به رسانه به عنوان بازوی اجرایی و فکری اعتقاد دارد.

غریب پور اظهار داشت: اعتقاد به ساخت داخلی و احیا و بازسازی معادن بزرگ و کوچک داریم و در عین حال، پروژه احیای معادن کوچک را در سطح ملی اجرایی خواهیم کرد.

وی افزود: فعالان بخش معدن را از شرکتهای بزرگ معدنی کنار خود آورده ایم و در این راستا کار خواهیم کرد؛ ضمن اینکه در واگذاری ها نیز کار را به دقت پیش خواهیم برد. ضمن اینکه ظرفیت توسعه با تکیه بر شرکتهای بزرگ معدن و صنایع معدنی بخش خصوصی است، البته ما خود را مسئول توسعه بخش معدن در کشور می دانیم؛ البته توسعه باید پس از اکتشاف، به بخش خصوصی و با ظرفیت این بخش پیش رود.

غریب پور با بیان اینکه در مجامع شرکتهای معدنی تلاش و تمرکز ما بر روی افزایش سرمایه بود، تصریح کرد: علیرغم همه تحریم ها و محدودیتها، با رشد تولیدات معدنی مواجه بوده ایم و این یعنی رونق تولید؛ ضمن اینکه زمانی ما نگران حفظ تولید بودیم ولی اکنون رشد را تجربه می کنیم.

کد خبر 4691136 محبوبه فکوری

منبع: مهر

کلیدواژه: صنایع کوچک وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان توسعه و نوسازی معادن ایران معدن جنگ تجاری قیمت دلار بانک مرکزی ایران قیمت نفت وزارت صنعت معدن و تجارت بازار سهام دلار کالاهای اساسی بورس دلار 4200 تومانی وزارت جهاد کشاورزی تولید نفت قیمت سکه بهار آزادی مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از ادامه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: قرارداد این پروژه که شامل اجرا و حفاری شمع و فونداسیون سرشمع، ستون و عرشه است، تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مشخصات کلی پروژه احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) اظهار کرد: قرارداد این پروژه با عنوان پروژه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) به سمت خیابان شریف واقع در محدوده مناطق ۸ و ۱۱ شهرداری اصفهان بسته شده است.

وی افزود: از تأثیرات شاخص این پروژه می‌توان به کاهش ترافیک روی پل امام خمینی (ره) و سهولت دسترسی به خیابان‌های شریف و درخشان اشاره کرد.

کد خبر 748630

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا