Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:27:54 GMT

استقلال تشنه بازی است/ نباید ماشین سازی را دست کم گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۷۰۷۷

استقلال تشنه بازی است/ نباید ماشین سازی را دست کم گرفت

محمد نیک سیرت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر خلاف دو سه سال پیش که استقلال تمرینات پیش فصل کاملی نداشت، قبل از لیگ نوزدهم یک دوره تمرینی خوب و کامل را پشت سر گذاشت و بدن بازیکنان مدتهاست آماده بازی است.

وی اضافه کرد: ما خودمان مربی هستیم و می‌دانیم آماده نگه داشتن بدن‌ها بدون بازی رسمی چقدر سخت و دشوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم و بازیکنانش تشنه بازی رسمی هستند و اوج هنر یک مربی مثل استراماچونی این است که این بدنها را همچنان آماده نگه دارد.

مهاجم پیشین آبی پوشان تاکید کرد: شاید ماشین سازی مدعی قهرمانی نباشد، اما حتما تیم خوبی است و از آن مهمتر این که این تیم برای استقلال ناشناخته است. همیشه دو سه هفته اول که تیم‌ها از هم شناخت خوبی ندارند امکان ثبت نتایج دور از انتظار وجود دارد.

نیک سیرت با اشاره به نارضایتی استراماچونی بیان داشت: نمی‌دانم داخل بدنه باشگاه چه خبر است اما شاید بتوان سرمربی استقلال را برای عدم رضایت از شرایط موجود محق دانست. همین بی برنامگی در کل فوتبال ایران کافی است تا هر مربی حرفه‌ای را خسته و ناراضی کند. 

پیشکسوت آبی پوشان اضافه کرد: البته از استراماچونی انتظار می‌رود تا خویشتن‌داری بیشتری داشته باشد و خودش این فضا را ملتهب‌تر نکند. او خودش می‌تواند نقطه قوت و برگ برنده این فصل استقلال باشد و برای همین باید بکوشد تا تمرکزش به هم نریزد. 

کد خبر 4691091 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم ملی والیبال ایران کشتی آزاد والیبال کشتی تکواندو لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی آندره استراماچونی باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال الاتحاد عربستان گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ موتورسیکلت درمحدوده بازار اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان گفت: ۲۵ پارکینگ عمومی و خصوصی در محدوده بازار و میدان امام خمینی (ره) برای پارک موتورسیکلت‌ها پیش‌بینی شده است.
روح‌الله ابوطالبی افزود: در اطراف بازار تاریخی اصفهان ۳۸ نقطه ورودی اصلی و فرعی شناسایی و در ورودی آنها راه‌بند نصب شده است.
وی گفت: اصلی‌ترین پارکینگ‌های در اختیار شهرداری پارکینگ پشت مسجد جامع، جلو خان میدان امام علی (ع) پارکینگ حمام شاه علی، حکیم، کرمانی، سرای مخلص، عالی قاپو، استانداری، پشت مطبخ، زیر گذر امام علی (ع)، حافظ و جارچی‌باشی است.

دیگر خبرها

  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل
  • تمرینات فشرده آماده سازی ماریو بالوتلی در ترکیه / فیلم
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ موتورسیکلت درمحدوده بازار اصفهان
  • شرط تأمین زمین ۹۲ هزار متقاضی مسکن ملی در کردستان+فیلم
  • نکونام به دنبال یک رکورد جدید
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • امکان ثبت نام جدید در نهضت ملی مسکن استان سمنان وجود دارد
  • آماده سازی ۵۵ هکتار زمین ملی مسکن در رودبارجنوب