Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمد پنجعلی مدیر تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس گفت: با ایرج عرب جلسه‌ای را برگزار کردیم، اما بحث اولتیماتوم به تیم‌های پایه مطرح نبود. تاریخ انتشار: 11:15 - 22 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۱۲۷۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، یکی دو روز پیش اعلام شد که ایرج عرب با محمد پنجعلی جلسه‌ای را برگزار کرده و در خصوص نتایج ضعیف برخی تیم‌های پایه پرسپولیس بخصوص تیم امید این باشگاه اولتیماتوم داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان در برگزاری این جلسه و اولتیماتومی که عرب داده است اظهار داشت: ما با عرب جلسه‌ای برگزار کردیم و صحبت‌هایی هم مطرح شد، اما بحث اولتیماتوم نبود. بالاخره بعد از چند وقت با هم جلسه‌ای داشتیم.

وی ادامه داد: در بین تیم‌های پایه پرسپولیس فقط کمی نتایج تیم امید نگران کننده است. لیگ نوجوانان که هنوز شروع نشده و در رده جوانان و نونهالان هم شرایط خوبی داریم.

مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا امکان دارد شاهد تغییرات کادر فنی در تیم‌های پایه این باشگاه باشیم، گفت: بحث تغییرات کادر فنی مطرح نیست، ولی قطعا مامشکلات را بررسی می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا مشکلات حل شود بالاخره همین تیم‌های پایه ما کم مشکل ندارند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس حلالی ایرج عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ جلسه ای پیرامون مشکلات اتباع و مهاجرین خارجی ساکن شهرستان برخوار و بررسی عملکرد شهرستان در حوزه ساماندهی اتباع خارجی برگزار شد.

این نشست با حضور فرماندهی و مسولین انتظامی شهرستان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان برگزار گردید. 

 دراین جلسه مهدی معینی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان با بیان ادامه دار بودن طرح ساماندهی اتباع خارجی استان از زحمات پرسنل نیروی انتظامی شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • با اصل تبادل زندانیان موافقیم
  • ابلاغ مأموریت ویژه برای آموزش‌های تخصصی به قضات
  • ممنوع‌الخدمات کردن نباید به‌عنوان یک حکم عمومی استفاده شود
  • صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار