Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اطلاعات بر لزوم همکاری بین بخشی برای جلوگیری از آسیب‌پذیری‌ها در استان سمنان تأکید کرد. ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود علوی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اظهار داشت: برای جلوگیری از آسیب‌پذیری‌ها باید دستگاه‌های اجرایی استان، شورای اداری و شورای تأمین با هم همکاری لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جایگاه استان سمنان ازنظر وجود مشاهیر و چهره‌های علمی و ادبی گفت: این استان خاستگاه مراجع بزرگ تقلید، علما و ادبای بسیاری است.

سمنان| وزیر اطلاعات با نماینده ولی فقیه در استان سمنان دیدار کردوزیر اطلاعات به دیدار ظریف رفتوزیر اطلاعات در رشت: مردم و نخبگان عامل اصلی برقراری امنیت در کشور هستند

وزیر اطلاعات در این دیدار گفت: مردم استان سمنانی خداجو و بسیار متدین هستند.

به گزارش تسنیم حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات به‌منظور حضور در آئین تودیع و معارفه مدیران کل پیشین وجدید اطلاعات استان به سمنان سفرکرده است.

انتهای پیام/ ع

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۹۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «کیلم دو تامبلا» نخست وزیر بورکینافاسو که به منظور شرکت در دومین همایش بین‌المللی ایران و آفریقا به تهران سفر کرده است، با «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار کرد.

مرتضوی در این دیدار به تشریح مهمترین ظرفیت‌های صادرات محور جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همکاری‌های دو کشور پرداخت.

وزیر کار با اشاره به امضای ۸ یادداشت تفاهم همکاری میان جمهوری اسلامی ایران و بورکینافاسو در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و آموزشی بر تسریع در اجرای این برنامه‌ها تاکید کرد.

مرتضوی از طرف دولت جمهوری اسلامی ایران ریاست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی با بورکینافاسو را عهده دار است.

کد خبر 6089617

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد
  • وزرای دفاع ایران و چین دیدار کردند
  • وزیر دفاع روسیه در دیدار با وزیر دفاع ایران: آماده گسترش همکاری های نظامی هستیم
  • اعلام همکاری مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • هر کسی رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند