Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-05@21:37:00 GMT

افزایش تلفات سیلاب‌های هند به ۱۶۵ نفر

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۴۹۷۲۵

افزایش تلفات سیلاب‌های هند به ۱۶۵ نفر

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، با توجه به ادامه یافتن عملیات جست‌وجو و نجات مدفون‌شدگان زیر آوارهای ناشی از رانش‌های زمین و خرابی‌های ناشی از سیلاب‌ها و طغیان رودخانه‌ها، احتمال داده می‌شود شمار قربانیان افزایش یابد.

در حالی که مقامات ایالتی روز یک‌شنبه تعداد قربانیان این سیلاب‌ها را ۱۴۷ نفر اعلام کردند، برخی از گزارش‌ها حاکی از کشته شدن تاکنون ۱۶۵ نفر در این سیلاب‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



چندین ناحیه از ایالت "کرالا" که چهار روز متوالی شاهد بارندگی‌های شدیدی بوده است، دچار رانش‌ زمین شده و دست‌کم ۷۶ نفر در این ایالت واقع در سواحل جنوب شرقی هند جان باخته‌اند.

عملیات نجات در مناطقی از ایالت ادامه دارد و بیش از ۲۰۰ هزار نفر به اردوگاه‌های امدادی منتقل شده‌اند. ۵۰ نفر هنوز در جریان این حوادث مفقود باقی مانده‌اند.پیش‌بینی‌ها حاکی از ادامه داشتن شرایط وخیم آب و هوایی برای برخی از مناطق بوده و هشدارهای آب و هوایی نارنجی برای این مناطق صادر شده است.

این سیلاب‌ها در ایالت "کارناتاکا" نیز دست‌کم ۴۰ قربانی برجای گذاشته است. بیش از ۶۰۰ هزار نفر در این ایالت از خانه‌های خود تخلیه اجباری شده و  بیش از ۱۰۰۰ نفر از آن‌ها در اردوگاه‌های امدادرسانی موقت اسکان یافته‌اند.  ۱۷ منطقه و ۲۰۲۸ روستا در این ایالت تحت تأثیر سیلاب‌های اخیر قرار گرفته‌اند.

دست کم ۳۵ نفر نیز در ایالت "مهاراشترا" قربانی این سیلاب‌ها شده‌اند. بنا بر گزارش اسکای نیوز،  وزیر کشور هند ضمن بازدید از مناطق سیل‌زده اعلام کرده مبلغ ۵۰۰ هزار روپیه به خانواده‌های قربانیان این سیلاب‌ها اهدا خواهد شد.
  کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۴۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید منجم، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به این حادثه گفت: با جستجوی تیم‌های امدادی هلال احمر تسوج و آتش نشانی، هر سه خودروی گرفتار در سیلاب، از محاصره سیل نجات یافته و به صاحبانشان تحویل داده شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت. اما دو دستگاه از خودروها دچار خسارات جزئی و یک دستگاه دیگر به طور کامل مچاله شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر در ادامه افزود: در این عملیات امدادی، ۲۰ نفر از کادر و داوطلبان هلال احمر در قالب ۵ تیم حضور داشتند و با تلاش شبانه روزی خود، جان و مال مردم را از خطر سیل نجات دادند.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص آبگرفتگی معابر و منازل روستای چهرگان، نیازی به تخلیه آب از منازل نبوده اما امدادگران جمعیت هلال‌احمر در محل سانحه حضور پیدا کرده‌اند و تا اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 6096093

دیگر خبرها

  • افزایش تلفات عملیات ضدصهیونیستی کرم ابوسالم
  • کارگر شهرداری در سیلاب گرفتار شد؛ جستجو برای نجات وی ادامه دارد
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد
  • آماده‌باش برای مواجهه با سیلاب در استان های شمالی کشور
  • جاری شدن سیلاب در البرز
  • ظرفیت سد دز تکمیل شد/ احتمال افزایش خروجی سد دز
  • احتمال افزایش خروجی سد دز
  • سیلاب بخش‌ مرکزی گناباد را فرا گرفت