Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@04:23:48 GMT

کسب امتیاز کامل اوقاف همدان از سامانه سجاده

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۰۳۹۷

کسب امتیاز کامل اوقاف همدان از سامانه سجاده

رامین غلامی، مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌و گو با ایکنا از همدان، گفت: این مجموعه توانست امتیاز کامل سامانه جامع مدیریت عملکرد اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی، را کسب کند.
وی افزود: طبق ارزشیابی صورت گرفته از سوی سامانه سجاده، اداره اوقاف استان همدان با اجرای کامل 40 عنوان برنامه مصوب شده از سوی ستاد اقامه نماز کشور در سال 97، توانست امتیاز کامل این سامانه را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غلامی با اشاره به اینکه اداره اوقاف در اجلاس استانی نماز در سال 97، به عنوان دستگاه برتر حوزه نماز مورد تقدیر قرار گرفت، بیان کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان با کسب امتیاز 1000 توانست در میان دستگاه‌های فرهنگی استان، به عنوان نهاد برتر قرار گیرد.
مدیر روابط عمومی اداره اوقاف استان ادامه داد: امسال برای اولین بار روند ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه نماز با استفاده از سامانه سجاده انجام می‌گیرد، که این خود عامل مهم در صرفه جویی و ماندگاری اطلاعات است.
انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان اوقاف دستگاه برتر نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۰۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۵ پایگاه نماز جمعه شناسه‌ملی دریافت کردند

پریسا نجفی معاون اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ساماندهی و شناسه‌دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه خبر داد و گفت: شناسایی و ساماندهی وضعیت هویتی و شناسه ملی انواع اشخاص حقوقی در اولویت این اداره کل قرار داشته به نحوی که در اواخر سال گذشته و در یک اقدام جهادی با هدف ساماندهی و شناسه دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه در سراسر کشور، ۱۷۵ شناسه ملی به پایگاه‌های نماز جمعه تخصیص یافت.

نجفی در ادامه تأکید کرد: پایگاه­‌هایی که برای انجام امور مالی خود نیاز به شناسه ملی دارند باید اطلاعات خود را به اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت ارائه کرده تا پس از بررسی و تایید مستندات، شناسه ملی به آن‌ها تخصیص یابد.

وی تصریح کرد: همچنین اشخاص حقوقی مذکور مکلفند هر گونه تغییر در اطلاعات را ظرف مدت ۲۴ ساعت، به این اداره کل اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه شناسه‌ملی دریافت کردند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • پاسخگویی به بیش از ۲۲ هزار گزارش مردمی در سال ۱۴۰۲
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • سرمایه‌های وقف باید علمی اداره شود
  • کارفرمایان به کارگران به دید سرمایه‌های انسانی نگاه کنند