Web Analytics Made Easy - Statcounter

قربان درویشی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: خانه کارگر تنها در صوتی می تواند پیگیر حقوق کارگران یک مجموعه باشد که درخواست کتبی از سوی آنها ارائه شده باشد.

وی در پاسخ به این مطلب که کارگران از طرح شکایت در اداره کار واهمه دارند توضیح داد: کارگران تا حدودی در این خصوص حق دارند زیرا اداره کار نیز ثبات رویه ندارد از طرف دیگر به دلیل قراردادهای محدود امکان اخراج کارگران وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درویشی درخصوص حل مشکل کارگران قطار شهری اهواز افزود: تاکنون نامه ای از سوی کارگران قطار شهری اهواز برای پیگیری مشکلات صنفی آنها به خانه کارگر خوزستان ارجاع نشده است و تا پیش از ارسال یک درخواست مکتوب نمی توانیم مشکل آنها را پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: کارگران قطار شهری اهواز باید در یک نامه مکتوب، مشکلات خود را بیان کنند در این صورت ابتدا تلاش می کنیم مشکل آنها را درون استانی حل کنیم و در غیر این صورت از طریق مقامات تهران مشکلات صنفی پیگیری می شود.

کارگران متروی اهواز به دلیل بروز اختلاف میان شرکت کیسون به عنوان پیمانکار و سازمان قطار شهری اهواز به عنوان کارفرما،  ۱۸ ماه حقوق عقب افتاده طلب دارند، کارگران مهم ترین علت طرح شکایت در اداره کار را ترس از اخراج شدن عنوان می کنند.

/۶۰۰۲/۹۸۸۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف حقوق کارگران شکایت اخراج علت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۳۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب ظهر یکشنبه در دیدار با فرماندار و اعضای تشکل‌های گردشگری شهرستان سرعین اظهار کرد: همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی در راستای پیشبرد اهداف و توسعه گردشگری استان اردبیل لازم و ضروری است.

وی خواستار فعال بودن تشکل‌های حوزه گردشگری در راستای معرفی ظرفیت‌ها و اقدامات تبلیغی شد و گفت: بدون معرفی ظرفیت‌ها نمی‌توانیم انتظار افزایش گردشگران ورودی به استان را داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به برخی از مشکلات حوزه گردشگری مانند فعالیت غیرقانونی جارچی‌ها در ورودی شهرها، فعالیت بدون پروانه تأسیسات گردشگری و تغییر کاربری برخی از تأسیسات اشاره کرد و ادامه داد: برای این موارد پیگیری‌های لازم در جلسه‌های متعدد در سطح استانی و ملی انجام می‌شود و انتظار داریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به نتیجه مطلوب دست یابیم.

محمدی ادیب با اشاره به مشکل تخصیص تسهیلات حمایتی برای تأسیسات گردشگری استان از سوی بانک‌ها، خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل به صورت مستقیم در حال رایزنی با بانک‌ها و پیگیر هستیم.

وی با بیان اینکه مدیریت عالی استان توجه ویژه‌ای به صنعت گردشگری دارد، تصریح کرد: با پیگیری کوچک‌ترین موارد در این حوزه به منظور تسهیل شرایط برای سرمایه‌گذاران و فعالان، حمایت همه جانبه‌ای از صنعت گردشگری انجام می‌شود.

کد خبر 6091048

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • کنسرسیوم «توسعه ریلی افغانستان» ترانزیت را از مجاری قانونی پیگیری کند
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • پیگیری مشکل پل های عابرپیاده اسلامشهر
  • بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳