Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایند مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: موسسه مهد قرآن توانسته است در زمینه حفظ قرآن در کشور کاملاً تخصصی عمل کند.

به گزارش خبرنگار ایسنا -منطقه اصفهان در گلپایگان علی بختیار امروز(سه‌شنبه) در آیین افتتاحیه یازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن کریم همراه با ترجمه و تدبر که در خوانسار برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار برای دومین بار میزبان مسابقات کشوری حافظان قرآن کریم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداوند در قرآن به همسران پیامبر(ص) سفارش می‌کند که هرچه کلام الهی در خانه‌هایتان نازل می‌شود به خاطر بسپارید و آن را در زندگی به کار ببندید، مخاطب این سخنان فقط گروهی خاص نیست بلکه همه مسلمانان در کمک به قرآن و حفظ آن شریک هستند.

وی ادامه داد: حفظ قرآن کریم کار بسیار با عظمت و بزرگی است که شما حافظان کلام وحی موفق به انجام این کار شدید، به شما تبریک می‌گویم که در این راه قدم گذاشتید و شک ندارم که تک‌تک شما مورد عنایت خداوند و ائمه اطهار قرار گرفته‌اید.

نمایند مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی، گفت: به کسانی که دست‌اندرکار، مسئول هماهنگی و خادم قرآنیان هستند، مدیران شعب و مراکز قرآنی و مدیران استانی سراسر کشور تبریک می‌گویم که در این مسیر، که یک مسیر موفق جهت حفظ همراه با تدبر بوده موفق عمل کردند.

بختیار با بیان اینکه حافظان و حاملان قرآن جایگاه ویژه‌ای دارند، اضافه کرد: موسسه مهد قرآن توانسته است در زمینه حفظ قرآن در کشور کاملاً تخصصی عمل کند. شما بهترین راه ارتباط و انس با قرآن و حفظ همراه با ترجمه و تدبر را فرا گرفته‌اید که این بهترین روش است. در صدر اسلام ملاک تقدم افراد در کارهای مهم و حساسِ اجتماعی، دانستن قرائت و حفظ قرآن بوده است و هر مسلمانی که بیش از دیگران قرآن را فراگرفته بود و در حفظ و تفسیر به دیگران ارجح بود، در کارهای مهم و حساس گماشته می‌شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قرآن کريم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۴۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل

دریافت 34 MB کد خبر 6092135

دیگر خبرها

  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل