Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@17:54:10 GMT

ماجرای خبر سازی‌های مغرضانه علیه شمخانی و خانواده اش

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۵۲۶۳

ماجرای خبر سازی‌های مغرضانه علیه شمخانی و خانواده اش

ایسنا: یک منبع مطلع نزدیک به دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: خبر سازی های مغرضانه و هدفمند که طی ماه‌های گذشته علیه دریابان شمخانی و خانواده ایشان انجام شده، ناشی از برخی اغراض سیاسی بوده که در صورت لزوم سرشاخه های داخلی و خارجی آن معرفی شده و به اطلاع رسانه ها خواهد رسید.

این منبع مطلع با اشاره به سازوکارهای قانونی موجود در خصوص رصد و رسیدگی به اموال و دارایی های مقامات مسئول کشور و خانواده آنها اظهار داشت: کلیه اموال منقول و غیر منقول مسئولین ارشد جمهوری اسلامی و میزان و منشاء آن به صورت مستمر از سوی نهادهای قانونی در معرض ارزیابی بوده و فضاسازی های غیر مستند و بی اساس در این خصوص کاملا جهت‌دار و با رویکرد ترور شخصیت مقامات عالی کشور دنبال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: خبرسازی شمخانی اغراض سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای غزه اربعین سال ۱۴۰۳ را متفاوت و منحصر به‌فرد کرده است

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: ماجرای غزه اربعین سال ۱۴۰۳ را متفاوت و منحصر به‌فرد کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، حسن ناهیدی امروز در ستاد اربعین خراسان شمالی اظهار داشت: با توجه به اتفاقات فلسطین،  اربعین پیش رو به شکلی خاص و ویژه برگزار خواهد شد و بی شک این امر در اربعین پیش رو تجلی ممتاز و متمایزی خواهد یافت.

 وی با اشاره به مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم غزه که الهام و درس گرفتن از قیام عاشورا بوده است، افزود: پیاده روی اربعین یک مانور و فرصت برای روشنگری از جنایات فعلی رژیم صهیونیستی است و  مرتبط با جریان آزادی خواهی فعلی و آزادی خواهی در جریان عاشورا است.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: طرح حرکت آزادی خواهی غزه در اربعین می تواند، ماندگار شود و در مسیری قرار بگیرد که همیشه از آن یاد و برای همیشه شنیده شود.

وی پیاده روی اربعین را یک رسانه پرقدرت واقعه عاشورا، محل میثاق شیعیان و یک سفر نیابتی دانست و گفت: هر چقدر کار فرهنگی درست انجام شود، آثار آن بیشتر نمایان می شود.

ناهیدی بر شناسایی امکانات و آماده سازی زیرساخت ها متناسب با نیازها برای ارائه خدمات بهتر و تسهیل امور زائرین تاکید کرد. در صورت امکان تدابیری اندیشیده شود تا یک موکب مشترک برای طول سال، جدا از موکب‌های سیار برای خدمات دهی و پشتیبانی تعبیه شود. 

دستیار استاندار در امور مردمی سازی دولت نیز در این جلسه با بیان اینکه حرکت عظیم پیاده روی اربعین هر سال باشکوه تر از سال قبل انجام می‌شود، عنوان کرد: امسال با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، توسعه مشارکت مردمی و مردمی سازی اربعین مورد توجه باشد.

حمید نظریان استفاده از ظرفیت مشارکت مردمی در تمام مراحل از لحظه اعزام تا برگشت زائران را مورد توجه قرار داد و افزود: با برنامه های عملی در این زمینه نتیجه بهتر حاصل خواهد شد.

انتهای پیام/311

 

دیگر خبرها

  • چالش های عربستان و آمریکا برای انعقاد پیمان امنیتی
  • ماجرای غزه اربعین سال ۱۴۰۳ را متفاوت و منحصر به‌فرد کرده است
  • نشست علمی «چالش‌های خانواده‌ اسلامی در عصر معاصر» در اردبیل
  • تبیین مولد سازی دارایی‌های دانشگاه های تبریز و علوم پزشکی
  • پیوند علم و سیاست در دانشگاه‌های ایران علیه صهیونیسم
  • رد فرجام‌خواهی اسپورتینگ در ماجرای مهدی طارمی
  • نامه تهدیدآمیز 12 سناتور آمریکایی به دیوان بین المللی کیفری/ به مقامات اسرائیل گیر بدهید خدمت تان می رسیم!
  • ترکیه: عملیات علیه رفح تمام جهان را تحت تاثیر قرار خواهد داد
  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند