Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:57:48 GMT

دستگیری سارق لوازم داخل خودرو در مهران

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۵۸۴۰

دستگیری سارق لوازم داخل خودرو در مهران

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ هادی گندمی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو و شکایت چند  مالباخته،  موضوع از طریق کلانتری مرکزی شهرستان مهران در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی پلیس، سرنخ هایی از فعالیت یک سارق سابقه دار در این پرونده به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ گندمی گفت: با شناسایی متهم، عملیات دستگیری آن با موفقیت انجام گرفت و به ۳ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرده اند.

وی تصریح کرد: متهم با شناسایی خودروهای بلاصاحب و فاقد سیستم امنیتی ، اقدام به باز کردن درب خودرو و سرقت محتویات داخل آن ها کرده که با هوشیاری ماموران کلانتری مرکز شهرستان مهران پرونده سرقت آن ها بسته شد.

جانشین انتظامی شهرستان مهران در پایان به شهروندان توصیه کرد: از رها کردن وسیله نقلیه خود درمعابر حتی برای لحظه کوتاه وگذاشتن اشیاء قیمتی و وجه نقد داخل اتومبیل خودداری کنند.

کد خبر 4691850

منبع: مهر

کلیدواژه: مرز مهران سرقت نیروی انتظامی روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف بیرجند آتش سوزی ایلام مجلس شورای اسلامی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۵۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه از دستگیری سارق باتری خودرو در این شهرستان با ۱۰۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمد توحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از دستگیری سارقان باتری در شهرستان ارومیه خبر داد و اظهار کرد: در پی شکایت شهروندان از سرقت باتری خودروهایشان رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طبق اطلاعات و بررسی‌های پلیسی سارقی در این راستا شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه با بیان اینکه این فرد در تحقیقات پلیس و پس از روبرو شدن با مستندات موجود به ۱۰۵ فقره سرقت باتری از خودروهای شهروندان اعتراف کرد، ادامه داد: در این راستا همچنین دو نفر مال‌خر شناسایی و تعداد ۳۰ عدد باتری خودرو در محل مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد.

توحیدی عنوان کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر 749195

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان