Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@20:00:25 GMT

پزشک قلابی در مسجدسلیمان به سه سال زندان محکوم شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۵۶۳۲۷

پزشک قلابی در مسجدسلیمان به سه سال زندان محکوم شد

علی اسکندری روز سه‌شنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این پزشک قلابی به سه سال حبس و ۵۰میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

وی افزود: سه سال حبس، مجازات مربوط به جعل اسناد و جریمه نقدی نیز به دلیل دخالت غیرقانونی در موضوع پزشکی برای وی در نظر گرفته شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان ادامه داد: این پزشک قلابی از روز گذشته برای گذراندن محکومیت روانه زندان مسجدسلیمان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا از سال ۹۳تا ۹۵ پزشکی قلابی به نام "علی رضا دیدار" در بیمارستان ۲۲بهمن مسجدسلیمان در حال فعالیت، معاینه و درمان بیماران بود.

وقوع یک فقره مرگ مشکوک در این بیمارستان  باعث شد که مأموران پلیس آگاهی استان خوزستان به این مرگ مشکوک ورود کنند و در نتیجه بررسی های آنها اثبات شد، دلیل مرگ رخ داده معالجه و درمان اشتباه پزشک بیمارستان بوده است.

بعد از تحقیقات مشخص شد این پزشک قلابی دانش آموخته مقطع فوق دیپلم با نام «ن.ن» است که در کنار «دکتر علیرضا دیدار» به عنوان پرستار همکاری داشته و پس از فوت او به دلیل شباهتی که به هم داشتند با مدارک و عنوان پزشک فوت شده در بیمارستان و مطب خصوصی مشغول به فعالیت شده بود.

مسجدسلیمان در شمال خوزستان و مرکز آن در ۱۴۰ کیلومتری اهواز واقع شده است.

۷۱۵۹/۶۰۰۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف پزشک دادستان عمومی و انقلاب درمان زندان فوت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۵۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان

ایسنا/لرستان مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بیش از ۶۰ پزشک متخصص، عمومی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی دلفان به صورت جهادی برای ارائه خدمات تخصصی به صورت جهادی حضور خواهند داشت.

دکتر سیاوش بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بیمارستان صحرایی شهدای حاج عمران در مناطق محروم دلفان مستقر می‌شود تا خدمات درمانی را به اهالی منطقه فرهادآباد شهرستان دلفان ارائه دهند. این بیمارستان در شهرستان دلفان به همت بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان در این منطقه مستقر می‌شود.

مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: به منظور ارائه خدمات رایگان به مناطق محروم استان، فردا  جمعه هفتم اردیبهشت ماه، ۲۰ پزشک متخصص، ۲۰ پزشک عمومی و ۲۰ نفر کادر دندانپزشکی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی در مستقر می‌شوند و به اهالی منطقه فرهادآباد به صورت جهادی ارائه خدمات خواهند کرد.

بیرانوند افزود: در صورتی که اهالی منطقه با تشخیص پزشکان مستقر در بیمارستان صحرایی نیاز به خدمات فوق تخصصی داشته باشند، آنها را به بیمارستان‌های مرکز لرستان ارجاع خواهیم داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی / آیا خودکشی کرد؟
  • مرگ تلخ پزشک زن؛ او پلن خودکشی‌اش را گفت اما مسخره شد!
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی؛ مرگ یا خودکشی؟
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟ / جزئیات درگذشت یک پزشک زنِ متخصص روماتولوژی
  • درگذشت یک پزشک زن بیمارستان شریعتی/ مرگ یا خودکشی؟
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی از زبان همسر و کیلش
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !